Hey allemaal,
Ik wil in juni naar Azië, te beginnen in Thailand en uiteindelijk eindigen in Noord India. Mijn ticket is nog niet geboekt. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Ik ben 31 jaar. Zelf ga ik voor onbepaalde tijd ( tot “de poet op” is zeg maar…) Samen reizen in plaats van alleen lijkt me gezelliger. De invulling van de reis laat ik open zodat je er allebei uithaalt wat je wilt… Man of vrouw als reispartner, maakt me niet uit, zolang het maar gezellig is natuurlijk!
Groetjes,
Lisette
Hoi Lisette,
Wanneer in juni vertrek je naar Thailand en hoe lang wil je daar blijven?
Ik ben een meid van 28jr en heb eind mei/begin juni de mogelijkheid om naar Thailand te vertrekken. Ik wil ongeveer een maand-5wk rondreizen. Liever zou ik de reis starten met een reismaatje en wellicht kunnen we samen naar het noorden reizen als je die kant ook op gaat. Zelf wil ik de omgeving van Bangkok verkennen (River Kwai, Kanchanaburi (tijgertempel), Ayutthaya) en dan richting Chiang Mai met de trein waar ik een olifantenopvang wil bezoeken (Sukhothai niet vergeten op heen of terugweg). In het zuiden lijken de eilanden Koh Tao, Koh Samui of Koh Phi Phi mij geweldig. Evenals Koh Chang, alles staat nog open.
Lijkt het je leuk om (een deel) samen te reizen? Laat het mij dan weten
Je kan me mailen: breevani@gmail.com