Thailand juni 2011!!! jij ook???

hoi hoi

ik heb een TICKET
ik ben 2 juni en 25 juni in bangkok en dat voor 535 eurootjes met emirates
wat ik in de tussentijd doe nog geen idee denk effe naar het noorden te gaan en dan naar het heerlijke zuiden maar ligt er maar net aan wat ik tegenkom
wil er een beetje actieve vakantie van maken maar ook heerlijk op het strand liggen of op een strandstoel hangen met een cocktail wil een hoop zien en doen en lekker stappen is aan mij ook wel toe vertrouwd
als er mensen zijn die ook in juni in thailand of omgeving zitten let me know maybe we can meet and have some fun together!

heb je tips of ben je er ook dan hoor ik dat graag!

laters olaf

Hey Olaf,

Whouh 2 juni begint jouw avontuur al ;-D Gaaf man. Ik ben een meid van 28jr en wil graag eind mei/begin juni naar Bangkok vliegen. Zelf kan ik ongeveer een maand-5wk rondreizen. Liever zou ik de reis starten met een reismaatje en wellicht kunnen we samen naar het noorden reizen als je die kant ook op gaat. Zelf wil ik eerst de omgeving van Bangkok verkennen (River Kwai, Kanchanaburi (tijgertempel), Ayutthaya) en dan richting Chiang Mai met de trein waar ik een olifantenopvang wil bezoeken (Sukhothai niet vergeten op heen of terugweg). In het zuiden lijken de eilanden Koh Tao, Koh Samui en Koh Phi Phi mij geweldig. Evenals Koh Chang (vanuit daar kan je ook naar Cambodja), alles staat nog open.

Ik ben af en toe best avontuurlijk en actief, maar kan ook prima op het strand luieren :vak02: Ben zelf al naar Australië&Nieuw Zeeland en Mexico&Guatamala geweest.

Lijkt het je leuk om (een deel) samen te reizen? Laat het mij dan weten
Je kan me mailen: breevani@gmail.com/ Facebook - log in or sign up

Gr Ingrid

Hey Ingrid,

Wat grappig… waarschijnlijk heb ik hetzelfde programma. Ik begin 8 juni in Bangkok. Blijf hier 3/4 nachten en ga dan naar het noorden.

Wellicht komen we elkaar nog wel tegen. Na 3/4 weken ga ik door naar Laos.

Groetjes Hilde

Hallo allemaal :-),