Thailand juni 2010

Hey Hallo,

Mijn naam is Linda ben 25 jaar jaar. Ik zoek een reisgenoot om in juni 3 weken rond te trekken van Bangkok naar Phuket ( vanaf Phuket 3 dagen naar Singapore ) en dan vanaf Phuket weer terug te vliegen naar Amsterdam. Ik zoek het liefst iemand van 25 jaar of ouder. Heb reeds tickets gevonden voor de hele reis van € 750,- ( incl retour Singapore ) wel een overstap op Hongkong met een goede vliegmaatschappij… Na heel veel sites te hebben bekeken is dit toch wel de goedkoopste. Zelf heb ik 2 jaar in Singapore gewoond en een reis door Thailand staat al heel lang op mijn lijsje! Juni is wel officieel het regenseizoen maar van vrienden die ook geweest zijn en op de forums die ik bezocht heb valt de regen in juni nog wel mee.

Lijkt je het leuk om van Bangkok naar Phuket te reizen en al het cultuur en flora en founa op te snuiven laat het me weten dan spreken we een keer af en wie weet gaan wij dan in juni naar Thailand toe!

Groetjes Linda

Hey Linda,

ik zelf wil ook in juni naar thailand gaan. mijn plan is net als het jouwe om vanuit bangkok naar singapore te reizen. daarnaast wil ik ook nog naar eilanden gaan zoals koh tao ( duikbrevet halen) en koh phi phi (ook vanwege mooie duikspots).

ik ben zelf 22 jaar oud en mijn naam is Ralph.

mocht je interesse om samen (een stukje) te reizen hebben stuur me dan een mailtje of PM

Grt,

Ralph