Hoi! Ik zoek voor de maand Juli een reisgenoot voor minimaal twee weken naar Thailand! Ik wil het liefst een dezer dagen boeken. Tijdens de trip zou ik sowieso graag een bergtrekking, jungletrekking in het Noorden willen maken en de eilanden in Zuid Thailand willen bezoeken. Ik hou van fotograferen en cultuur proeven. Dit is dan ook wat ik tijdens de reis graag wil doen. Evenals tempels en natuur bezichtigen en als het mogelijk is een kijkje nemen bij de monniken. Als iemand zich hier perfect in thuis voelt hoor ik het heel graag!
hoihoi.
Ik ben eigenlijk juist hetzelfde van plan.
Ik zou van 17 juli tot 7 augustus door thailand trekken.
Dit jaar ga ik ook alleen, dus het zou misschien leuker zijn om niet alleen te moeten gaan:)
Ik wilzeker ook een jungletoch doen en inderdaad de eilandjes bezoeken;
ik ben van plan hetzelfde te gaan doen. ook ik hou van cultuur en natuur:) vanaf 27 juli heb ik vakantie, en ik zou het leuk vinden een aantal dagen samen te reizen. Hoop dat jij dat ook vind;)
Ik ben ook van plan om in juli te gaan reizen voor 4 of 5 maanden! maar heb nog niet ene plan of iets dergelijks. Ik wil wel de meeste tijd doorbrengen in Thailand.
Wat veel reacties al! Ik ben deze week de plannen concreet aan het maken, en ik boek mijn vlucht morgen. Zodra alles op een rijtje is neem ik contact met jullie op.
Wanneer was je van plan om te gaan?? Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan… Alleen ik kan pas vanaf 18 juli vertrekken tot eind augst. Ben dan 20 jaar… mijn naam is Diego, ik heb eigenlijk geen ervaring met reizen dus ik zou het leuk vinden om in ieder geval twee weken met je op te trekken… Het lijkt me super om tempels en prachtige natuur te bezichtigen…
hoi floor,
ik heb dagenlang zitten zoeken naar de goedkoopste vluchten. weet niet precies wanneer je weg wilt, maar heb net 10 min geleden geboekt voor €700 via mahan air. als je flexibel in datum bent kan het ook vanaf €600 via deze maatschappij.
misschien heb je er wat aan.
Groetjes Elske.
Ik heb vanmiddag ook voor 600 euro geboekt bij Mahan Air. Bedankt voor je tip Elske, ik had eerder ook al uitgevogeld dat via Mahan Air het goedkoopst is. Ik had zelfs een paar dagen terug een vlucht voor 525 euro. Stom, had meteen moeten boeken. Het maakt niet nu meer uit, ik ga naar Thailand! van 8 Juli t/m 8 augustus. Twee vriendinnen hebben nu ineens op het laatste moment besloten om mee te gaan! Ik wil jullie bedanken voor de reacties! Echt, ik had vast en zeker met jullie afgesproken om even met elkaar op te trekken. Misschien komen we elkaar wel tegen! You never Know!
Veel succes allemaal en alvast een hele fijne reis gewenst!
Mochten er travelers zijn die nog een prachtige acco zoeken op Phuket, Kamala Beach, kijk dan eens op www.kamalathaistyleapartments.com
Eigen keuken, zwembad, grooooooote slaap en woonkamer met TV, DVD speler en gratis WiFi.