Thailand nov-dec-jan 2011 of juli-aug 3-4 weken

Wie gaat er dit jaar naar Thailand, ergens einde vh jaar (voor 3-4 wkn), liefst met kerst en oud en nieuw weg:-)
andere optie evt juli/aug. en wil graag een leuke reisgenote mee??
Veel natuur zien, eilanden/cultuur, ook af en toe even nix en gewoon wat relaxen in een mooie omgeving:wereld:
hoor graag van leuke, gezellige, spontane en ondernemende mensen!
grt Mireille

hoi, heb je al een reisgenoot gevonden? Ik wil de eerste 3 weken van juli 2012 gaan.

Groet,

Xander

hi Xander,

nee heb nog geen reisgenoot gevonden; ik ben alleen gebonden aan iig de laatste 2 weken juli…de week ervoor heb ik erbij getrokken, dus zou gaan om de laatste 3 van juli.
grtz Mireille

Hallo,

Wil zelf eind van het jaar om de winter te overwinteren naar idonesie, java en bali voor een week of 3-4. Bezichtigen, relaxen, duiken, 40 jr. vr. Wil gaan in december, net na kerst ivm het werk kan ik niet beide feestdagen. :vak02:>>>

Hoi Xander,

Ik ga ook in juli naar Thailand. Wanneer kom je er aan en heb je al een reisplan?
Eerste keer naar thailand voor jou? Of al vaker geweest? Voor mij is het de tweede keer. Vertrek op 5 juli naar Bangkok en ga op 2 augustus terug naar Nederland.
Ben trouwens 28, dan 29 jaar.

Groetjes :slight_smile:

Hallo,

ik zit echt vast aan de eerste drieweken van juli…en kan ook de laatste week van juni vertrekken…

Groet,
Xander

Dan zitten we dus dezelfde periode in Thailand. Alleen blijf ik dan een week langer.