Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot het liefst een dame tussen de 20 en 30 jaar. Die het leuk zou vind om in een aantal landen door te reizen.
Heb zelf nog niet echt voorkeur (maleisie, thailand ect spreken mij erg aan, maar alles valt nog te overleggen)
Ik wil de laatste week april vertrekken en hoop dan eind juli of begin augustus terug te komen.
Wie vind het leuk om veel dingen te zien en te doen. Laat het mij dan even weten…!!!
Groetjes Irma
Hoi Irma,
Ik zag je berichtje en ik ben zelf ook nog op zoek naar een reisgenoot, dit voor de maand juli. Ik ben dan 3 weken in Thailand. Leuk om misschien tegen die tijd eens ergens af te spreken in Thailand! Als je tenminste dan ook gepland had naar Thailand te gaan? Ik zit te denken aan een combi cultuur en ook beetje relaxen op een aantal eilanden. Als je meer wil weten dan hoor ik het wel!
Groetjes Marije
hai irma, al een reisgenoot gevonden? ik zit nu net 4 dagen in thailand en is erug leuk maar ik ben hier alleen en miss kunnen we meeten als je toevallig een deze dagen ook in thailand bent? ik zit nu in chiang mai. laat maar weten. oh en ik ben 25 jaar