Gezellige reisgenoten gezocht voor Thailand juli/aug. 2012

Hallo allemaal,

Ik ben een spontane meid van 28 jaar die heel graag weer eens een verre reis wil maken en wat van de cultuur in Thailand wil zien. Beetje rondreizen, lekker eten, uitgaan, van de heerlijke zon genieten etc… Kortom een leuke mix met van alles en nog wat :slight_smile: Ik zat te denken aan eind juli t/m eind augustus.

Aangezien de meeste vrienden van mij gesetteld zijn en ik sinds een tijdje single ben lijkt het mij leuk om hier mensen te leren kennen die hetzelfde idee hebben en wellicht dat we dan samen een leuke reis kunnen ondernemen?:foto:

Groetjes,

Marjolein

Hey Marjolein,
hoe staat je jacht naar reisgenoten…en zijn je plannen ondertussen al iets concreter geworden?
Ik wilde zelf in juli, hooguit eerste week van augustus, weer naar Thailand gaan,…of eventueel Singapore of Malaysia. Ik kan rond die tijd maar 2 weken gaan,…misschien 2 dagjes meer, maar langer lukt mij niet. Het klinkt er op het eerste gezicht naar dat je eenzelfde vakantie-invulling hebt…dus als je het er eens over wil hebben…laat maar weten ^_^.
Mijn naam is Frans, ben 35 jaar, doe een opleiding tot psychiater, woon in Rotterdam en ben geregeld in Maastricht.
Doeiii.

Hoi Marjolein,

Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje als jij, wellicht kunnen we samen richting Thailand gaan.
Ik ben een spontane meid van 27 die ook een verre reis wil maken & andere cultuur wil ontdekken. Daarbij lekker veel zien, genieten van de zon en lekker eten.
Thailand daar heb ik altijd al naartoe gewild, mijn vakantieplanning staat ook al vast > 21 juli tm 21 augustus.

Mocht je nog iemand zoeken dan hoor ik het graag.
Gr Cynthia

Hee Cynthia,

Wat leuk dat je hebt gereageerd :slight_smile:

Heb je ook Facebook dan kunnen we daar even verder kletsen met elkaar. Ondertussen zijn er ook al andere meiden die naar Thailand willen in dezelfde tijd als wij :slight_smile:

Groetjes,

Marjootje

Hallo Frans,

Heb je ook Facebook dan kunnen we even kijken of de plannen overeenstemmen :slight_smile:

Groetjes

Hoi Marjootje > ik ben al FB vriend van jou en zit zelfs al in de ‘‘Thailand groep’’, lijkt mij erg leuk! Donderdag staat!! En hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?!

Gr Cynthia

Hahaha :slight_smile: Ja ik heb er zin in :slight_smile: Ja idd hoe meer zielen hoe meer vreugde :chin:

Ja…ik heb ook FB, en ben ook aangesloten bij de Thailandgroep…dus je kunt mij daar gemakkelijk vinden. Ik zal der ook nu maar eens een oproepje plaatsen.
Hoor graag van je…doeiiii.

Hoi,

Ik heb ook zin om naar Thailand te gaan in Juli!
Ik ben benieuwd naar jullie plannen!
Ik ben 34 man uit Tilburg.

Groetjes Twan

Dag Twan,
ik zag dat je ook in een andere post hier op de site op mijn post gereageerd had.
Marjolein en ik zijn beide/samen bezig een plan te maken, en hebben vorige week ook met een paar andere mensen gesproken in Utrecht om te kijken of de neuzen dezelfde richting op wijzen. Daar is nog niet veel concreets van de grond van gekomen: enerzijds is dat dan ook pas 5 dagen geleden, maar anderzijds is eind juli ook al erg dichtbij…zeker als je nog betaalbare tickets wil vinden. Ik hoop as soon as possible te kunnen gaan boeken.
Ik wil 2-3 weken weg, Marjolein 3-4 weken…maar we willen op zich wel samen in Thailand reizen. En zouden de plannen daar toch gaan verschillen, kunnen we ook opsplitsen…even goede vrienden.
We hebben beide Facebook-accounts…mij vindt je misschien ergens daar onder mijn volle naam, Frans Snel. Ik woon in Rotterdam.
Mijn mailadres is Frans_267@hotmail.com
Groet, Frans.

ps: misschien zag je het al…maar er moet een onderscore staan tussen “Frans” en “267”…Frans_267 dus…

Dag Marjolein,
ik doe het even via deze route, sinds ik op het werk facebook niet kan openen: ik heb tot mijn schrik een paar minuten geleden mijn dienstrooster binnen gekregen…normaal zou dit nog wel zo’n 2 weken gaan duren, maar men was er deze keer erg snel bij.
Wat betekend dit voor mij? Ik moet binnen enkele dagen een periode gaan vastzetten want als ik op zijn vroegst 20 juli zou vertrekken, moet ik diensten gaan ruilen met collega’s…en in die periode is dat nooit zo gemakkelijk.
Ik bel je vanavond effe. Doei, Frans.

Hoi Frans en Marjolein,

Ik heb de luxe om langer te kunnen blijven in Thailand. Ik wil 3/4 maanden rondreizen in azie/ nieuw zeeland en ik wil beginnen in Thailand.
Het is voor mij de eerste keer dat ik ga backpacken.
Ik koop denk ik een wereld ticket.
Lijkt me leuk om wat af te spreken en te horen wat jullie plannen zijn. Ik ben eigenlijk nog vrij blanco. Al wil ik wel de eerste weken het relaxt aan doen, niet te veel reizen.

groetjes Twan

Hoi Marjolein,

Ik ben ook van plan om naar Azie te gaan deze zomer, ik twijfel nog een beetje tussen Indonesie en Thailand, maar hoor van iedereen dat het er prachtig is. Ik kan eind juli/begin augustus vertrekken en heb zelf tot half september de tijd. Je had het over een Facebook pagina? Heb je al tickets geboekt enzo of staat alles lekker open?

Wat info nog: 26, net afgestudeerd, wil graag nog wat van de wereld zien voordat ik aan het werk ga! De eerste keer in Azie en wil dus veel zien, maar liever niet busje in busje uit dus daarom op zoek naar leuke reisgenoten!

Hoor graag je reactie!

groet Hilde

Hee Hilde,

Wat leuk dat je reageert. Ik heb nog geen ticket geboekt, maar wil eigenlijk dit weekend wel een ticket boeken. En jij? Heb je Facebook? Dan praten we daar even verder. Lijkt mij erg leuk :slight_smile:

Groetjes,

Marjootje

Hoi Marjolein,

Een late reactie, het reactie-bericht was in mijn spam beland… Ik heb FB, maar zie meerdere berichtjes van een Thailand groep? Welke is dit? Misschien kunnen we ook mailen : hildemarije@gmail.com
Mijn plannen zijn er nog steeds, eind juli/begin augustus Thailand, daarna Indonesie tot eind aug of half sept. Nog geen ticket geboekt.

Hoor graag van je!

Groetjes Hilde

Hoi hoi,

Lees hier allemaal leuke berichten over het gaan naar Thailand!!!
Zo te lezen zullen een aantal de reis al geboekt hebben TOP!!!
Wil zelf 4 weken naar Thailand liever langer natuurlijk, maar dat zal lastig worden.
Kan één van jullie misschien even die link van de Thailand groep sturen van FB, ben erg benieuwd namelijk. Zitten er trouwens nog meer backbackers tussen?, wel mijn manier van reisen namelijk. Heerlijk die vrijheid :slight_smile:

Thanks.

Groetjes.

Wilco, (32)

Hee Wilco,

Wat leuk :slight_smile: Volgende week zondag is er in Zwolle een meeting met mensen die eind juli naar Thailand gaan :slight_smile: Misschien vind je het leuk om aan te sluiten?

Wat zijn jouw plannen verder? Ik zag dat je Hilde ook een berichtje had gestuurd :slight_smile: Wij reizen samen :slight_smile:

Wel leuk om contact te houden :dag:

Groetjes,

Marjootje

Hey Marjootje,

Eind juli zal voor mij zeker niet lukken, maar aansluiten klinkt gezellig.
Dus nog een “paar” weekjes voor jullie en >>> maar, dat zal een goed gevoel geven ;-).

Heb nog geen concrete plannen, maar Thailand is zeker een land waar ik heen wil. Wil toch voor minimaal 4 weken gaan, maar heb me al laten verleiden om 2 weekjes Spanje te pakken ;-). Even kijken dus of ik nog 4 weken kan krijgen dit jaar :-).
Op wat voor manier gaan jullie trouwens reizen? Backpacken of …
Meldt je anders aan op facebook, Facebook - log in or sign up

Dan houden we contact over de meeting in Zwolle,

Groetjes.

Wilco,

Ps Fijn weekend.

:vak02: Geachte Marjootje, deze reiziger (58jaar) en behoorlijk
bereisd in Thailand en met goede vrienden in dat land, gaat misschien met vakantie naar Thailand vanaf 12 augustus, zou graag met medereizigers mee
reizen? Nog een kandidaat?

groeten uut Twente.