Reismaatje 3 weken Thailand - januari 2017

Hi!

Half januari ga ik voor ruim 3 weken de Hollandse winter inruilen voor het zonnige Thailand. De bedoeling is lekker rondtrekken met mijn backpack. Is er iemand die ook rond deze tijd door Thailand heen trekt? Zelf ben ik jonge vrouw van 22 jaar met enige backpack-ervaring door Peru en Bolivia en inmiddels opzoek naar nieuwe avonturen.

Laat maar een berichtje achter!
Liefs,

Hoi Lidian! Ik wil zelf rond december / januari richting Thailand. Had ook al gereageerd op een berichtje in deze rubriek van iemand anders die ook rond die tijd weg wil. Ben nog op zoek naar een goedkoop ticket die kant op…tips?

Hi lidian!
Leuk, ik heb geboekt voor 18januari ga eerst richting Chiang Mai ( mediteren) ben rond 27januari weer in Bangkok kunnen daar meeten?? Wil van daaruit eiland hoppen, naar Chumpon met trein dan richting Ko tao e.o.

Hoor graag van je, ciao
Lieve groet Tammy

Sent from my LG-X150 using Wereldwijzer mobile app

Hoi Lidian,

Leuke plannen! Ik ga zelf ook 3 weken naar Thailand toe. Mijn vlucht is al geboekt en op 22 januari ga ik die kant op.
Het plan is om zo’n 2-3 dagen in Bangkok te blijven en dan waarschijnlijk een paar dagen naar het noorden te gaan.
En van daaruit richting het zuiden en lekker eiland-hoppen enzo. Hierbij wil ik gewoon lekker rustig reizen en niet met een planning werken. Meer kijken wat er op mijn pad komt.
Als het je leuk lijkt om mee te reizen dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Wouter