Reismaatje gezocht Thailand, Vietnam januari 2017

Hallo daar,

Ik (vrouw 27 jaar) wil in januari 2017 voor 2 maanden gaan reizen door Thailand en Vietnam en als mijn portemonnee het toelaat nog 2 weekjes naar Bali. Ik wil de reis niet uitstippelen gewoon boeken en ter plekke kijken wat te gaan doen. In Thailand wil ik sowieso in Bangkok beginnen en naar het noorden en zuiden reizen. Het lijkt me leuk om dit samen met iemand (een vrouw) te gaan doen. Ik wil cultuur snuiven maar ook lekker relaxen aan het strand. Lijkt dit je wat neem dan contact met me op of reageer onder dit bericht!
Groetjes Denise

Hi Denise ik Renee (vrouw :wink: en ga eind van het jaar richting Thailand voor ong 6 weken. Ik houd er ook niet van om alles te boeken. Ik ben eind december rond de jaarwisseling als het goed is op Koh Tao. Er is daar een zouk event waar ik vorig jaar ook geweest ben en dat was erg gezellig met leuke mensen. Buiten het event is Koh Tao ook een erg leuk eiland. Na dit event wat 7 januari is afgelopen heb ik nog geen planning. Ik wil graag nog wat eiland hoppen in het zuiden, of naar Chang Mai staat ook nog op mijn lijstje. Ik reis ook low- budget dus let ook op mijn centjes en ben al snel tevreden wat betreft accommodatie. Mocht je meer willen weten let me know :slight_smile: Liefs Renee

Hoi Renee,
Wat leuk dat je rond die tijd daar ook bent! Ik heb nog geen tickets geboekt en ook nog geen vaste datum. Lijkt me erg leuk om samen rond te gaan “zwerven” moeten we even kijken welke kant we op gaan. Ik zal je even een prive bericht sturen zodra ik een vaste datum heb! Tot wanneer ben je precies in Thailand?
Groetjes Denise

Hi Denise, Leuk om wat van je te horen. Ik heb ook nog geen ticket geboekt. Ik zit te denken aan net na sint of een weekje later dat ik ga. Ik wil dan ong 6 weken dus zeg 3de of 4de week van januari weer terug. We kunnen anders ook ff contact houden via Fb? Laat maar weten, mocht je dat willen stuur me dan ff en pm via dit forum.
Fijne avond.
Lieve groetjes Renee

Heey Renee, ik ben bij de GGD geweest en heb op advies mijn reis uitgesteld naar februari ivm de inentingen. Alvast een hele goede reis gewenst!

Hi Denise,

Bedankt voor je berichtje.
Oke jammer maar jij ook een fijne reis gewenst.

Groetjes

Hoi Denise,

Ik ben Bo, 23 jaar, ik studeer aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, en ik zit in mijn laatste jaar van m’n bachelor.
Ik zou graag de gehele maand januari willen reizen door Thailand! Ik zat te denken aan een 4 januari als vertrektijd en wilde ongeveer begin februari weer terug zijn!Ik zou graag willen backpacken en verblijven in hostels- dus low budget! Genieten van de natuur en cultuur en lekker eten vind ik heel belangrijk net zoals het tot rust komen! Ook zou ik het leuk vinden mijn reis eventueel te eindigen in Bali !

Graag hoor ik snel van je of je heil ziet in mijn plannen en eventueel samen zou willen reizen?

Groetjes, Bo

Heey Bo!

Sorry voor mijn late reactie ik was ontzettend druk afgelopen tijd!
Inmiddels ben ik mijn Thailand trip weer aan het oppakken. Ik heb mijn reis plannen iets aangepast ivm budget.
Ik heb vanaf de laatste twee weken van januari vrij en ik wil graag 3 a 4 weken gaan. Ik heb nog geen datum vast staan maar 4 januari gaat mij niet lukken ivm werk, vanaf 18 januari zou ik wel kunnen gaan. Ik wil mijn tickets naar Bangkok rond 27 november gaan boeken zodat ik het vast heb staan en alles concreet kan maken. Het zou leuk zijn als we samen konden gaan. Mocht je flexibel zijn met de datum en we kunnen in principe samen gaan dan kunnen we misschien even verder praten via de telefoon of facebook of iets dergelijks? Ik hoor het wel van je!

Groetjes Denise

Hi Denise,
Ga zelf rond 18januari richting Thailand. Dan de 1eweek naar het noorden, lijkt me leuk va 27 januari weekje samen op te trekken ga dan richting Ko Tao en omgeving…
Hoor het wel!!
Groetjes Tammy

Sent from my LG-X150 using Wereldwijzer mobile app

Hoi Tammy en Denise,
Leuk dat jullie plannen hebben om op reis te gaan naar Thailand.
Zelf vertrek ik op 5/12/2016 naar het land van de glimlach.
Ik las in jullie berichtje dat jullie rondtrekken in het noorden,s’avonds kunnen de temperaturen wel zakken naar zo’n 12°
Dus een extra pullover /trui is wel welkom om door te straten te slenteren 'savonds.
Nog één tip,bezoek eens de woudtempel Wat Umong ligt iets buiten het centrum van Chiangmai.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.