Thailand/Vietnam reisgenoot gezocht januari 2011

Hallo (toekomstige) wereldreizigers :wereld:

In Januari 2011 wil ik naar Thailand vertrekken om daar een tijdje te verblijven om vervolgens naar Vietnam te vliegen :chin:

Nu lijkt het me erg leuk om samen met iemand te gaan of in ieder geval het eerste stuk in Thailand.
Want helaas heb ik maar een maand om weg te blijven.

Ik (28, vrouw) ben al eens eerder in Thailand geweest na mijn jaar in Australië.
Daardoor weet ik wat ik graag zou willen doen in Thailand. Zo zou ik graag een gevangene willen bezoeken in Bangkok Hilton en de full moon party op Koh phangan lijkt me ook leuk om een keer mee te maken.
Verder staat duiken op mijn verlanglijstje. Maar het bezoeken van tempels en andere bezienswaardigheden vind ik ook erg leuk.

In Vietnam wil ik voornamelijk veel zien, lekker eten en “go with the flow”.

Ga jij ook in deze periode en lijkt het leuk om een (stuk) samen te reizen laat het me dan weten.

Groetjes Jans :cheer:

Ha Jans,

Ik vetrek op 16 december naar Vietnam en reis daar rond tot 20 januari geen vaste plannen. Wel een aantal verlangens.
Ik kom aan in Ho Chi Minh en vertrek vanaf Hanoi.
Zou graag wat in het zuiden rondtrekken en genieten aan de stranden in Mui Nie een beetje surfen ed.
Duiken lijk me ook leuk ben in het bezit van een Padi .
Verder de cultuur op snuiven en misschien met de motor door reizen naar het Noorden en daar als het lukken wil Sapa bezoeken ed.
Zoals je ziet geen echte plannen wel wat ideeën.
Het lijkt me leuk om een gedeelte van de reis met andere te doen.
Altijd gezellig en kan erg inspirerend zijn.
Ik hoop wat van je te horen
Groet,
Andre
Bezocht eerder India, Bolivia, Peru en Thailand, Israel,Egypte, ed

Hoi Jans en Andre,

Ik ben inmiddels een echte Azië-fanaat en heb afgelopen weekend een ticket geboekt voor 5 weken Vietnam. Ik vlieg 13 dec op Hanoi en wil juist van noord naar zuid trekken (20 jan weer terug vanaf Hanoi). Ook lekker relaxen op de mooie stranden, genieten van het heerlijke Vietnamese eten en cultuur snuiven staan op m’n verlanglijstje. Misschien dat we tegen die tijd wat kunnen afspreken.
Ik kijk nu al enorm uit naar deze reis. Duurt alleen nog zo lang, haha.

Groetjes Geertje