Begin januari studeer ik af en na wat jaartje studie is een mooie vakantie wel op zijn plaats.
Daarom wil ik half januari naar Vietnam en Thailand om 6 weken rond te reizen. De planning staat nog niet vast en ik ben voor alles in, maar vooral de cultuur en natuur wil ik natuurlijk proeven!
Om het spannende eerste drempeltje over te gaan lijkt het me erg gezellig om met iemand samen te reizen.
Heb jij ook plannen om die kant op te gaan en heb je zin om (evt een deel) samen te reizen? Laat het me weten!
Groetjes,
Bregje (25)
Ps. Volgende week wil ik een vlucht gaan boeken, dus tot die tijd ben ik nog zeer flexibel in locatie/land en planning, daarna zit ik ietsjes vaster aan de regio
Ik wil rond half febr. naar Thailand vertrekken, ik wil daar en in bijv. Vietnam overal enkele weken rondreizen…waarna ik naar Australie ga voor langere tijd…
Ben zelf nog aan het orienteren waar en hoe ik mijn wereldreisticket ga kopen, denk via een org. als Tvravel active. ( Venray )
Ik ben 33 jr. en woon in N. Br.
Wat gaaf dat je lekker gaat reizen volgend jaar.
Momenteel heb ik voor de laatste 3 weken van mijn vakantie (vanaf begin feb) een reisgenootje om door centraal en zuid-thailand te reizen. Voor half januari t/m eerste week van februari is mijn plan om van noord naar zuid door Vietnam te reizen. Dan ben jij nog niet die kant op denk ik?