Thailand, Laos, Cambodja Januari 2012 6 weken

Even een nieuw topic want de plannen zijn gewijzigd maar nu wel redelijk helder…

Wie reist er ook de 1e of 2e week in januari af naar Thailand (bangkok)?

Mijn exacte route ligt verre van vast maar loopt ongeveer via dit schema:
Bangkok
Chiang Mai
Gibbon trail in Noord Laos
Langzaam afzakken naar Zuid Laos
Cambodja
En de laatste week weer terug naar thailand om te relaxen, een fullmoon party mee te pikken en misschien een duikbrevet te halen.

Het lijkt me leuk om dit avontuur (gedeeltelijk) te beleven met een leuke reisgenoot!

Ik ben iig Martijn, 26 jaar, sportief en houd wel van spanning en uitdagingen. Verder kan ik alle dingen van backpakken wel waarderen. Cultuur, Feesten, Natuur, Back to basics de ene dag en wat meer luxe op een andere dag.

Ongeveer dezelfde plannen en interesses? Dan hoor ik het graag! Misschien tot snel…

Ja ik. Ik heb nog geen idee hoe mijn reis er precies uit gaat zien, maar wel dat hij een half jaar duurt en in de eerste week van Januari in Thailand/Bangkok begint. En vanuit daar of naar Indonesië, of ongeveer jou route en op het laatst naar Indonesië.

Ik ben niet echt opzoek naar iemand om 6 maanden mee op pad te gaan, maar wat dacht je van samen vliegen enzo? Kunnen we beginnen met een wedstrijdje ‘wie scoort de beste tickets’ en hebben we iemand om tegenaan te lullen in het vliegtuig :cheer:

Of zijn er toevallig nog meer mensen die begin januari willen vliegen? Maken we er geen groepsreis van haha.

Misschien wel een idee ja! Stuur anders even een PM met meer info…

Heb je al een specifieke datum waarop je wil vliegen?
Wel fijn denk ik om niet helemaal verlaten en alleen in een groot Bangkok aan te komen :stuck_out_tongue:

Kijken we of er evenueel nog meer liefhebbers zijn… :slight_smile:

O&N in Nederland, dan 2 dagen kater, dagje inpakken…4 januari >>> dus.

Het wordt waarschijnlijk op het einde naar Indonesie, dan kan ik nog een paar weekjes op stap met een vriendin. Dus misschien kunnen we de eerste paar weken ook nog wat ondernemen.

Hallo! Ook ik heb plannen om die kant op te gaan, echter wel wat later dan jullie ivm afstuderen en voorbereidingen. Het plan was half januari, maar ik denk dat het nu meer begin februari zal worden.

Ik zou graag de eerste periode (2 weken bijv.) samen met iemand doen, of in ieder geval liefst niet alleen in Bangkok aankomen. Moet tegen die tijd nog wat actiever op zoek naar een reisgenoot voor die periode, maar misschien als jullie er dan nog zitten, we ook wat af kunnen spreken. Ik ben Laura, 23 jaar en ga voor het eerst backpacken. Wat Martijn omschrijft kan ik me helemaal in vinden. Verder heb ik het plan om mijn duikbrevet te halen, misschien wat met olifanten te doen en vooral een top tijd te beleven.