Thailand Cambodja, Vietnam januari 2012 68 wk

He iedereen!

Net zoals vele hier, ben ook ik op zoek naar een reisgenoot.

Ik ben Martijn, 26 jaar en van plan om in Januari voor het eerst op backpack vakantie te gaan.
Dit wordt mijn eerste grote reis en zou daarom graag dit avontuur willen beleven (eventueel deels,) met een leuke reisgenoot (m/v 20 - 30 jaar). Mijn interesses zijn erg breed en kan dus genieten van zowel cultuur, spanning als van grensverleggende feesten op een strand in Thailand! Ik ben niet zo bang aangelegd dus zie het wel zitten om ook een keer een jungle tocht te maken van een paar dagen.
Verder liggen tickets , Routes, Thing to do, te bezoeken landen etc… absoluut nog niet vast. Door een baan zit ik echter wel vast aan een maximale reisperiode van 8 weken, maar 6-7 weken is reeeler.

Ik zou graag iemand vinden die het leuk vindt om samen naar de reis toe te genieten. Tips uitwisselen, voorpret beleven en als het klikt, samen misschien door azie reizen! (eerste 2 weken bijv zou al erg fijn zijn :slight_smile: )

Lijkt het je wat, dan hoor ik het graag!

Greetz Martijn

Hi Martijn!
Jouw plannen lijken veel op die van mij. Ik ben Carola, 24 jaar en onlangs afgestudeerd.
Ik ben van plan om vanaf januari 2 maanden zuidoost Azië te gaan ontdekken. Alleen geld ook voor mij, mijn eerste grote reis.
Het lijkt me fijn om met iemand richting Azië te gaan, zodat we de eerste indrukken kunnen delen. Als het gezellig is kunnen we misschien een tijdje samen reizen, zo niet; dan gaan we ieder onze eigen kant op!

Ik hou van overweldigende natuur, nieuwe culturen en tropische stranden. Hiken, raften etc. staan zeker op mijn verlanglijstje!
Ik hoop van je te horen!

Groeten Carola

hey martijn

Ik vlieg op 19 februari naar Thailand om vanuit daar door te reizen naar Laos en dan via Laos naar Cambodja.
Al met al zal ik tot 21 maart in azie zijn.

Weet je al een beetje wat jij wilt gaan bezoeken?
En ben je ook in de buurt die periode?

Groeten Roy

Ik denk dat ik dan net terug ben. Ben van plan om eerste week van januari te gaan.