Begin februari reisgenoot gezocht!

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om begin februari naar Thailand te reizen en daar te gaan backpacken door Thailand, Laos, Cambodja en misschien Vietnam en daarna nog door naar Australië en Nieuw Zeeland. Dit is de 1e keer dat ik alleen op reis ga en daardoor lijkt het mij fijn om in elk geval de eerste dagen met iemand samen door te brengen. Ik ben een vrouw van 28 jaar en ik wil veel zien van de wereld en culturen, maar ook vooral veel lol maken en af en toe feesten.

Ik hoor graag of er mensen zijn die dezelfde plannen en ideeën hebben en wie weet kunnen we elkaar dan ergens ontmoeten.

Groetjes, Susanne

Hoi Susanne,

Wanneer kom je aan in Thailand? Ik kom 4 februari aan in Bangkok. Als je er dan al bent is het wel leuk een keer af te spreken. Ik reis ook voor het eerst alleen, maar ben wel vaker in Thailand en omliggende landen geweest. Deze keer blijf ik zelf in het noordelijk gedeelte van Thailand, althans dat is het plan nu. Ik ben benieuwd wanneer jij gaat.

groetjes, Carla

Hallo!

Mijn plan is om 30 januari te gaan vliegen, maar moet nog ticket boeken en thuis wat dingen regelen, dus is nog even afwachten wat de exacte datum gaat worden. Ik wil ook eerst naar het noorden van Thailand gaan. Ben jij van plan om langer in Bangkok te blijven of ga je meteen naar het noorden? En hoe lang wil je in totaal op reis gaan?

Groetjes, Susanne

Ey

Ik vlieg 19 februari naar Thailand en gelijk door naar Chang Rai.
Vandaar uit reis ik door naar Laos zag die ook op jouw planning staan.

Weet je al wanneer je nog die kant op gaat?

Greez

Hallo Roy,

Ik ga er eigenlijk heen zonder echt een hele duidelijke planning te hebben. Ik laat het allemaal over me heen komen en plan daar ter plekke echt wat. Ik wil wel een paar dagen in Bangkok blijven en dan doorgaan naar Chiang Mai. Ik denk dat ik daar dan rond de 10e zal aankomen.
Ik zal je anders nog wel een bericht sturen als ik rond die tijd daar ben en wanneer ik naar Laos ga.

Groetjes,

Susanne

Hey Susanne, Ik wil heel graag gaan doen wat jij van plan bent en zoek nog een reisgenoot maar ik kan pas vanaf Maart… Heb je al een ticket geboekt inmiddels?

oke leuk gezellig!! Ik ben 20-22 feb in Chang Rai en reis dan door naar Laos daar heb ik ook nog niets vast staan.
Heb je FB toevallig?
Greez

Hoi susanne,

ik vertrek woensdag, 1 feb, ook naar thailand voor 4 weken. Verder ben ik van plan rond de 9e richting Chang mai te gaan. Ik reis dan ook via bangkok (ga eerst een paar dagen naar kanachiburi). Het lijkt me leuk samen richting chang mai te gaan en wellicht de avond van te voren af te spreken in bangkok. Laat het maar weten als je dat ook leuk lijkt.
Groetjes Pauline (26 jr)

Hallo Pauline,

Ik vlieg ook 1 februari naar Bangkok met Singapore Airlines! Vlieg jij daar ook mee? Het lijkt me leuk om samen af te spreken ergens in Bangkok! Dan moeten we nog maar even contact houden. Heb je Facebook?

Groetjes,

Susanne

Hoiii,

Ik vlieg de 23ste richting Bangkok. Het lijkt me namelijk wel leuk om met iemand samen Bangkok al fietsend te ontdekken :)!

En heb je al iemand gevonden? ga zelf rond de 15de feb weg en ga via Bangkok naar Chang Mai en dan Laos,Vietnam.Cambodja en Maleisie doen…maar zit niet aan een strakke planning vast en ben verder ook flexibel als het gaat om wat en hoe…

grtjes, Dion

Karlijn, ik denk dat ik de 23e al niet meer in Bangkok ben. Wil daar een paar dagen blijven en dan weer verder reizen naar het noorden. Ga je daarna nog naar andere plekken in Thailand?

Dion, het ligt er een beetje aan hoe lang ik in Chiang Mai blijf en of ik er dan rond die datum nog ben. Anders moet je dan nog even een bericht sturen als je er aan komt, dan kunnen we misschien wat afspreken als ik daar ook nog ben.

Ik kom de 4de aan in Bangkok, 's morgens, ik zal het forum in de gaten houden, misschien leuk om wat af te spreken. Susanne, hele goeie reis morgen en veel plezier!

1 like

Hoi Suus, ga morgen n ticket halen en zal tussen de 14de en 20ste afreizen…hou je op de hoogte.
Afspreken altijd goed en kijken dan wel ff waar…
Have funnnnn…

grtjes, Dion

Hey Dion

Wanneer vertrek je?
Ik vlieg de 19e met China Airlines…jij toevallig ook?

Greez

Nee,17de met Egypt Air… vorige keer ook…
Word op de tv schempjes een gebed uit de Koran voorgelezen,heel apart…

:vak02:

Hey Roy, hoe lang blijf jij in Bangkok?

Karlijn…

Ik vlieg op Bangkok as zondag de 19e… maar vlieg gelijk dezelfde dag door naar Chang Rai…
Hier zal ik paar dagen blijven en dan door reizen naar Laos.

Ik ben 2 jaar terug al in Bangkok geweest en deze reis eindigt daar ook weer vandaar dat ik gelijk door naar het noorden vlieg…