Ik wil eind Feb naar Thailand gaan, heb 5 weken vrij kunnen regelen op het werk dus wil 4 weken gaan backpacken.
Ik wilde iei alleen gaan, maar het is wel zo gezellig om samen te gaan, iig het eerste stuk, beetje het land verkennen/ idee krijgen.
Ik heb geen ervaring met Azië, wel met Afrika ( dik 3 maanden gebackpackd in de zuidelijke landen van Afrika)
Nu eens totaal iets anders. Het idee is om vanuit Bangkok naar het noorden te gaan, de natuur intrekken (jungle/ hiken/ olifanten tocht de jungle in/ activiteiten in die trant) Een anatal tempels bezoeken (niet al te veel, 2 of 3 dan heb ik dat voldoende gezien) Dan naar het zuiden afzakken om daar wat te relaxen; Strand opzoeken, wat feestjes afgaan, en misschien iets van watersporten, maar dat zie ik daar allemaal wel.
Het is een grove planning, ik ben flexibel als ik onderweg iets tegenkom wat me bevalt wijzig ik gemakkelijk mijn plannen!
Iemand die toevallig dan ook wilt gaan, en (een stukje) samen wilt reizen?
Ik heb ook nog geen idee wanneer, ik heb de grove planning voor mezelf gemaakt om van noord naar zuid te gaan, ik schat dat ik de laatste 1,5 week ( dus half maart ergens) in het zuiden zal zijn, ik moet nog gaan uitzoeken welke plekken ik naartoe wil, waar de mooiste stranden te vinden zijn.
Heb de nieuwste lonely planet besteld, maar die komt pas feb uit, nog even wachten dus, dan heb ik wel de meest actuele backpackers info. Verder nu maar eens via internet gaan zoeken wat de moeite is. Tot nu toe te druk gehad om me voor te bereiden.
Misschien handig om eenmaal in Thailand nog eens te mailen, als ik meer weet wanneer ik die kant op ga.
Groetjes Tamara
mijn idee was ook om eind februari richting thailand te gaan, voor 1 maand en misschien wel langer. eigenlijk heb ik een beetje te zelfde plannen en die kunnen altijd nog veranderen.
Misschien een idee om in ieder geval samen te vliegen, of het 1ste stuk reizen.