Ik vlieg 23 februari naar Azië en het lijkt mij ontzettend leuk om in contact te komen met medereizigers. Ik begin mijn reis in Bangkok en verder staat alles nog open.
Hallo, ik vertek op18 febr naar bangkok,ben van 19/02 tem 26/02 in chiang mai en dan relaxen in het zuiden,Ik begin in phucket en trek dan verder.
Ik wil je mijn mailadres wel geven dan kunnen we mss iets afspreken?
groetjes
Ik vertrek 3 maart en blijf tot eind maart…Startpunt bangkok, dan chiang mai en zo nr het zuiden richting phuket…Kunnen mekaar wel ergens kruisen indien gewenst.
Groetjes
ik kom 7 maart aan in bkk…laat maar weten waar je zit
Ik blijf sowieso 4 dagen in Bangkok en waar de reis dan heen gaat geen idee? Lijkt me altijd leuk om met mensen af te spreken
Ik zal eerst op 11 maart naar cambodja vliegen. Blijf daar ongeveer een week. Dan terug naar thailand en zal ik naar de eilanden gaan.
Zal ik kontakt opnemen wanneer ik weer in thailand ben. En kijken waar je zit. Mischien komt het overeen.
gr ron
Hey Rafos,
Ik kom als t goed is de 14 of 15e aan in Chiang Mai! daarna wil ik nog naar Pai Mi, ofzo ook daa rin de buurt en vervolgens naar t zuiden, krabi en Koh Pi Pi. Miss leuk om n stukje samen te reizen… Ik doe trouwens ook aan Couchsurfen, low budget en een onwijs toffe ervaring!
grtss
Ik vlieg 27feb t/m 27maart naar Thailand, Vanuit Bangkok naar het Noorden, ik denk Chiang Rai ipv Mai, Rai is namelijk een stuk minder toeristisch, daar wil ik met een gids paar dagen de jungle intrekken, echt wat dieper de jungle in. Verder daar kijken wat nog de moeite is, beetje toerist uithangen hoort er ook bij, dus olifanten tochtje in Chiang Mai sluit ik niet uit
Dan ook richting zuiden om te relaxen, miss duiken/ snorkelen oid. Moet nog zien welke eilanden/ plekken ik in het zuiden heen wil gaan.
Vooral het begin zou ik leuk vinden om met iemand samen te doen, omschakelen en wegwijs worden in het land is altijd fijner met zijn 2en dan alleen.
Groetjes Tamara
Hai,ik vertrek 4 Maart naar Bangkok, vlieg meteen door naar t Zuiden,dan beetje eilandhoppen hier en daar…3 weken! Wie weet tot daar! Gr. Melissa
Hey Tamara het lijkt me super om de jungle in te trekken. Ik weet niet of je al concrete plannen hebt daarin? Ik blijf 4 dagen in Bangkok en wil dan de nachttrein naar Chang Mai pakken.
Heb jij die nachttrein al geboekt? Ik heb behalve ticket niets vastgelegd, tripjes wil ik ter plekke regelen. Ik kom 28feb om 10.30u in bangkok aan, we zouden samen de trein richting noorden kunnen pakken, maar dan zou jij nog dagje langer in bangkok moeten verblijven.
Hoi Suusieme,
We kunnen iets afspreken in chiang mai mss?
iK Logeer in het awana house in het oude gedeelte.
groetjes
Ik vertrek 1 maart, start en eindig in Phuket. Ga in elk geval mijn open water halen op koh Tao. Verder blijf ik ook in het zuiden: khao sok, samui, krabi, phiphi en misschien lanta ook, dat ligt eraan hoe het zit met de tijd…
Groetjes Cynthia :vak02:
Late reactie, maar ik heb nog niks geboekt. Heb jij enig idee wat de kosten zijn van die jungletrip, tenminste als je nog steeds gaat?
Is nog steeds de planning ja, ik heb werkelijk geen idee wat het kost, een collega gaf iig aan dat je dat daar wel kan doen, zijn allemaal dingen die ik terplekke uit ga zoeken.
Heej!!
Ik kom 27 febr aan in Indonesie,Bali…en denk halverwege maart in Bangkok te zijn om verder te reizen naar Laos, Vietnam en Cambodia om vanuit Bangkok op 1 juni weer naar Amsterdam te vliegen! Wellicht kom ik jullie tegen!!
Hoi tamara,
Mocht je in t zuiden wezen stuur maar even een mailtje als je zin hebt! Wie weet kunnen we meetten!
Goede reis en veel plezier!
Groetjes Melissa
Hoi allen,
Ik kom 5 maart aan in Bangkok. Wil daar wat rondkijken en dan richting chiang mai (met de trein waarschijnlijk). Iemand zin om n stukje samen op te trekken? Ik wil erna naar cambodia. En ook nog naar koh tao om mijn advanced diving te doen.
Cheers,
Eline