Hoi Sabine,
Ik reis idd alleen. Het is heel goed te doen om alleen te reizen in Azie, je ontmoet zoveel andere reizigers. Mijn route is, Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, zuiden van Thailand, Maleisie en dan naar Indonesie. Ik ga steeds de grens over via het land, gebruik geen vluchten.
Ik heb ook 6 maanden de tijd voor haha.
Heyy
Ik zoek ook nog nog een reisgenoot, ik had een reisgenoot maar dat ging niet door… Heb wel al twee tickets. Ik ga van 5 jan tm 4feb.
Dus als iemand zin heeft om samen te reizen of alleen samen te vliegen en eerste paar dagen samen te doen lijkt me dat super leuk.
Is overigens een goedkoop ticket want heb m inde aanbieding gekocht.
Ik hoop dat ik nog iemand vind…
Gaaf Nicole… Ben zeker benieuwd wat het me gaat brengen…
Was je al onderweg of nog niet? En is dat te doen, al die oversteken via land…zijn die afstanden niet heel groot? Ik heb er echt geen benul van hoor…
Zijn precies de plekken die ik ook wil bezoeken vanaf febr. 2013 voor Australie.
Het reizen kost wel veel tijd, vooral in Laos en Vietnam gaat alles heel langzaam. Vanavond ga ik weer een slaapbus in voor 12 uur, het is een stuk van 500km…de grensovergangen zijn heel goed te doen. Nog nergens problemen gehad, denk er wel aan dat je voor Vietnam een visum vooraf moet regelen! Ik reis met de Lonely Planet boeken, heel erg makkelijk in gebruik en er staat veel in.
Ik wil ook op reis dit jaar naar Zuidoost Azie, ik ben enkele jaren geleden al eens naar Thailand geweest voor 2 weken. (backpackstyle)
Deze keer zou ik graag een maand gaan, omdat 2 weken te kort was. Maar helemaal alleen vertrekken zie ik ook niet zo zitten.
Wanneer zou je willen vertrekken? Wat zijn de plannen zoal?
Ook ik ga reizen in Thailand & omstreken en ben ook nog opzoek naar een reisgenoot ! Ik ga 1 Februari en verblijf er 3 maanden… Stuur maar een berichtje als je interesse hebt!
Hey Sander! Zin om vanaf 5 februari met mij van Hanoi, Vietnam naar beneden te Backpacken, en ook de Filipijnen en en Maleisië aan te doen?
Op 5 feb kom ik aan in Bangkok, e.d. dan vlieg ik zsm naar Hanoi. Op 2 april moet ik weer in Bangkok zijn. Maar wel één leuk rondje toch? Gr. Sabine
Hoi allemaal! Ik zit nu in Bangkok. In ieder geval tot donderdag (10-1) wellicht wat langer. Zit te denken om naar Birma/Myanmar te gaan of naar Laos/Cambodja. Daarna ga ik naar Bali, eind januari. Als iemand zit heeft om wat te doen! Laat het maar weten!