Reisgenootje gezocht: Eind oktober - Thailand, Laos, & nog een heleboel andere landen.

Hoi Allemaal,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje maar eerst eventjes voorstellen :slight_smile:
Ik ben Mariska, ben 22 jaar en wil voor de 3e keer op reis door Aziƫ.
Tijdens mijn opleiding op de Pabo heb ik, in 2013, 3 maanden in Indonesiƫ gewoond. 1,5 maand in Yogyakarta en daarna heb ik samen met twee pabovriendinnen 1,5 maand door Oost-Java, Bali, Lombok en de Gili eilanden gereisd.

Een supergaaaf avontuur! En ik ben sindsdien verslaafd aan Aziƫ.
Nadat ik afgestudeerd was ben ik in de zomer 2014 met twee vriendinnen bijna een maand door Thailand getrokken. Dit was een echte feestvakantie, maar we hebben ook zeker hele mooie plekken gezien. Dit schooljaar heb ik fulltime gewerkt als juf bij de kleuters en keihard gespaard voor mijn aankomende reis. Ondertussen
heb ik ook mijn andere baantje bij de ah aangehouden zodat ik ook nu nog veel kan werken.

Ik zou mijn reis met twee vriendinnen gaan doen, en zij sluiten gelukkig halverwege ergens aan. Maar ik wil heel graag eind oktober weg. Nu vind ik het nogal spannend om mijn reis alleen te beginnen, ook al weet ik dat het daar helemaal goed zal komen. En zou ik het zo graag met iemand delen. (al is het maar drie weken)

Nu ben ik dus op zoek naar een reisgenootje! Ik wil graag beginnen in Thailand, maar een ander land zou ook goed kunnen. In Thailand heb ik echter wel al veel gezien en wil daar vooral heen om te feesten en voor de mooiste strandjes.
Ik ben dus op zoek naar iemand die wel van een feestje houdt en die het ook heerlijk vind om lekker op het strand te liggen. Maar er ook af en toe er lekker op uit wil, want ook ik heb nog niet alles gezien in Thailand.Low budget is niet noodzakelijk, maar ik vind de goedkoopste hostels wel altijd het gezelligst. Omdat je veel andere Backpackers ontmoet.
Nogmaals ik ben heel flexibel en over alles valt te praten.

Ben jij iemand die ook graag in oktober weg wil en het begin ook graag samen zou willen beleven? Of als je andere vragen hebt. Stuur een berichtje :slight_smile:

Liefs Mariska