Gezocht reisgenoot Azie vanaf September 2015

Heee,
Mijn naam is Christel en ik ben op dit moment aan het afstuderen. Hierna ben ik van plan om te gaan backpacken in Azië.
Ik wil ongeveer 3 tot 6 maanden gaan reizen vanaf de periode september. Er zijn wel een aantal plaatjes waar ik sowieso naar toe wil zoals Bali, Indonesië maar ik sta open voor andere ideeën want ik heb nog geen vaste planning.
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot waar ik deze reis mee kan doorbrengen. Ik heb zelf twee keer in het buitenland gewoond maar heb zelf nog nooit gebackpackt. Tips voor reizen in Azie zijn overigens ook altijd welkom.

Mocht je interesse hebben ik hoor het graag,

Christel (24 jaar)

Hoi allemaal!

Ik ben Linda, 22 jaar en woon in Utrecht. Deze zomer studeer ik af en wil graag de reis van mijn dromen maken! Ik fantaseer al jaren over een super gave backpack reis in ZO-Azië en nu heb ik eindelijk de tijd!

Ik heb veel van Europa en Noord-Amerika gezien maar ben nog nooit in Azië geweest. Alles is nieuw voor me maar ga de uitdaging graag aan! :slight_smile: Ik wil vooral de cultuur ervaren. De leuke marktjes, prachtige stranden, locals leren kennen, etc. Ik ben geen feestbeest maar een keer naar een feestje gaan vind ik prima!

Omdat het mijn eerste backpack reis is zou ik graag samen willen gaan (of voor een deel). ik kan in augustus en september.

ik hoor graag van je!

Groetjes,
Linda

Hey Christel,

Ik studeer dit jaar ook af en zou ook nog graag een grote reis maken.
Een droom van mij is om naar China te gaan en daar wat rond te trekken, maar de rest van Azië spreekt me ook wel aan.
Mijn plan was om misschien alleen te gaan rondtrekken, maar aangezien dit mijn eerste keer zou zijn, zou ik dit ook graag doen met een reisgenoot erbij.
En net als jou zou ik ook graag wat langer rondtrekken dan een maand! :slight_smile:

Moest ik voor jou de ideale reisgenoot zijn, dan laat je het maar weten. :slight_smile:

Groetjes,

Anouk (23 jaar)

Hee,
Ik zit zelf te denken om ergens rond augustus/september met de transmongolie express van moskou naar china te reizen en daar dan misschien ook nog nepal en tibet mee te pakken. Ik kan zelf maximaal 5 weken weg maar misschien dat het een mooi begin is van je trip. Ik hoor het wel als dit een beetje bij je ideeen aansluit. Ik ben 24 en kom uit zuid limburg :slight_smile:

Hoi Christel,

Heb je inmiddels al een reismaatje gevonden? Ik ben van plan om in september 2 á 3 maanden door Azië te reizen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Nienke