Hallo! Mijn naam is Marleen en ik ben 18 jaar. Ik zit in mijn eerste jaar van de Pabo en wil volgend jaar een tussenjaar nemen om te gaan reizen door Azië. Ik wil ongeveer weg in januari 2014 en dan 3 a 4 maanden. Dit wordt mijn eerste backpack reis en daarom ben ik op zoek naar een reisgenootje met wie ik dit avontuur aan kan gaan! Ik weet nog niet precies waar ik heen wil, maar Maleisië, Thailand en Vietnam trekken mij wel heel erg aan! Als iemand geïnteresseerd is of nog andere leuke ideeën of tips heeft hoor ik het graag!
hi Marleen! ik ben ook 18 en ben het zelfde als jou van plan, ik zelf had wat korter in gedachten, maar ach. haha. mij lijkt alles wat jij beschrijft ook super vet! ik hoor graag van je. groetjes claudia drost
Hoi Marleen,
Ik ben Linda, twintig jaar, en wil ook erg graag gaan reizen.
Ik twijfelde heel erg tussen Australië/Nieuw-Zeeland en Azië, maar ach ik moet ergens beginnen he!
Ik wil ook begin januari vertrekken.
Ik weet niet of je inmiddels al plannen hebt gemaakt?
Groetjes Linda
Hey meiden,
Mijn naam is Felonie en ik ben 19 jaar. Ik ga woensdag voor 5 maand stage lopen in Jakarta en ben op 10 januari klaar. 16 februari vlieg ik pas terug vanuit Jakarta, dus tussen die tijd heb ik nog een maand de tijd om lekker rond te reizen. Aangezien ik maar een maand de tijd heb en ook vanuit Jakarta terugvlieg, lijkt me het makkelijkst om in Indonesië te blijven. Mijn plan is om in Bali te beginnen en verder heb ik geen plannen.
Het lijkt me erg leuk om samen met iemand te reizen, maar voor anderhalve maand is dat vaak lastig. Voor een deel van de reis zou het wel kunnen. Claudia, heb jij al verdere plannen? Ik zag namelijk dat jij ook niet zo lang wilde
Groetjes Felonie
Hi Felonie! Ik heb inderdaad een plan ‘‘ontwikkeld’’ uiteindelijk haha. Een vriendin van mij die ook net de HAVO heeft afgerond (net als ik) gaat ook een tussen jaar nemen en nu gaan we in de maanden Maart, April en Mei (ongeveer) backpacken door zuid-oost Azie… Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam!! :D:D succes met je Stage! Die vriendin van mij waar mee ik dat ga doen heet Lisse de Bie en is ook net voor een maand vrijwilligerswerk in Bali geweest… misschien leuk voor je… kun je haar op facebook opzoeken en foto’s bekijken. echt super vette foto’s!! ze is ook naar Lombok geweest, wat haar erg tegen viel. omdat Bali toch erg ‘‘karma gericht is’’ en Lombok voornamelijk islamitisch was de sfeer daar heel anders, en afstandelijker! HAVE FUN! xxx