Reisgenoten voor een maand backpacken in Februari 2014!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eva ik ben 31 jaar oud en wil in februari 2014 graag een maandje backpacken. Ik heb al vrij veel van Azië gezien maar Myanmar, Nepal en Laos wil ik nog graag zien. Verder zou ik graag Midden- en Zuid-Amerika willen ontdekken, kortom er is een hoop mogelijk. Ik hou erg van cultuur, vind het heerlijk om tussendoor of aan het eind van de vakantie een paar dagen aan het strand te liggen een hele grote natuurfanaat ben ik niet.
Ik koop zelf het liefst alleen een ticket en zie daar verder wel hoe en wat, evt een eerste nacht(en) boeken is natuurlijk prima maar plan liever niet de hele vakantie van te voren.

Het lijkt me ook heel leuk om met een groepje vrouwen/ mannen te gaan van rond dezelfde leeftijd, jou ook?

Groeten Eva

Hoi Eva,

Ik ben Mariska, ook 31 jaar en vlieg 25 februari naar Kathmandu en heb dan drie maanden de tijd om bij Delhi uit te komen. Ik wil graag door Nepal, Tibet en India reizen. Los van de vliegtickets, wil ik ook het meeste gewoon ter plekke gaan boeken. Weet jij al wanneer in februari jij weg wilt? Mocht je ook eind februari weggaan, dan is het misschien leuk om contact te houden en eventueel samen door Nepal te reizen?? Ik hoor wel van je.

Groetjes Mariska

Hey Mariska,
Klinkt als een geweldige reis. Mijn voorkeur gaat uit naar eind januari weg en eind februari weer terug, das jammer.

Groetjes en geniet van je reis