Hoi
Van de zomer wil ik graag 3 weken gaan reizen door Azie, ik zat zelf aan Vietnam of Maleisie te denken, maar eigenlijk ben ik best flexibel qua plan van wat te bezoeken en ook qua data:) Iemand met hetzelfde idee die het leuk lijkt om een stuk samen te reizen?
Groetjes,
Suzanne (25)
Hey Suzanne,
Leuk om te horen dat je ook gaat reizen door Azie! Heb je al iets van een planning of een periode dat je wilt gaan? of ben je nog een beetje aan te rondneuzen?
Zelf ben ik ook van plan om te gaan backpacken door Azië…en Vietnam staat bij mij ook op het lijstje!:chin:
heey
ook ik wil graag reizen door azie! en ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen op Bali!
Wanneer wil je vertrekken?
Ik zit er zelf ook aan te denken om in de zomer 3 weken te gaan backpacken in Azië. zit te denken aan Maleisië of Thailand omdat het voor mij de eerste keer in Azië zal zijn. Ik wil graag veel zien en doen, af en toe uit gaan is ok, maar gewoon 's avonds ergens iets drinken en mensen kijken trekt me meer.
Ik ben trouwens 23 jaar. Ik zat zelf te denken om rond eind juni (vanaf de 24e ofzo) begin juli te vertrekken.
wat zijn jouw ideeën qua wat je wilt zien/doen?
groetjes, Danielle
Hey Suzanne!
Ik ben Emmy, 20 jaar. Ik ga van 4 juli t/m 1 augustus vrijwilligerwerk doen in Vietnam. Ik wil vanaf 1 t/m 20 augustus gaan backpacken door Vietnam (van zuid naar noord het hele land door). Rond welke tijd zat jij te denken om te gaan?
Groetjes! Emmy