ik ben van plan na mijn eindexamen naar Azië te gaan, dit begin oktober 2012. Het plan is nog niet erg concreet, maar de bedoeling is om eerst 2 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in Cambodja, om vervolgens 2 maanden rond te reizen/backpacken in bijvoorbeeld Thailand, maar dit kan ook een ander land zijn. Hierna reis ik naar Bali om daar nog een aantal maanden vrijwilligerswerk te doen. Om vervolgens rond eind april terug te vliegen naar Nederland. Als er iemand is die deze plannen deelt, zou ik dat graag horen. Het lijkt me erg leuk om een deel van deze reis samen met iemand te kunnen doen, vooral het backpack-gedeelte.
Ik ben 18 jaar, het zou tof zijn als er iemand van rond deze leeftijd mijn reismaatje zou willen zijn;)
ik ben net als jij van plan om na mijn eindexamen te gaan backpacken in Azië. Ik ben, net als jij, 18 en wil vertrekken in september/oktober. Mijn route ligt nog helemaal niet vast, heb alleen een paar landen/plekken die ik zeker wil zien. Ik zat er eerst ook aan te denken om vrijwilligerswerk te gaan doen, maar heb toch besloten me vantevore nergens voor aan te melden. Ik wil graag gaan reizen en zonder verplichtingen gaan en staan waar ik wil, zonder ergens te moeten zijn op een bepaald moment. Wie weet kom ik daar een lokaal project tegen waarbij ik toch ga helpen, maar vooralsnog plan ik niets in het vooruit.
Ik zou graag Thailand, Indonesië en Maleisië zien en dan misschien nog Cambodja en Vietnam.
Aangezien we allebei naar Thailand willen en een reisgenoot zoeken voor de eerste paar weken (ik althans wel;)) zou het een optie kunnen zijn om daar de eerste weken samen rond te reizen?
Alles is bij mij nog flexibel, laat maar weten of je dit misschien iets vindt!
groetjes Loes
klinkt als een strak plan(:
lijkt me erg leuk om in thailand te beginnen en om dan, zeker in het begin, iemand te hebben waarmee je reist. we kunnen daarna altijd nog beslissen hoe we verder reizen ja. anders mailen we er binnenkort even over?
ik stuur je mijn mail-adres wel.
wel tof dat je zo flexibel bent, is bij imij opzich ook het geval, maar ik wil toch wel erg graag ontwikkelingswerk gaan doen. maar je kan dat inderdaad ook altijd daar beslissen;)