Reisgenoten gezocht zomervakantie 2011 (juli, Aug) om een maand in Azie te backpacken

Hi ik ben Annemieke en ik ben 24 jaar, ik wil aankomende zomervakantie graag weer gaan backpacken. Ik heb al vele reizen gemaakt en ben ook al naar Thailand geweest maar wil nu graag andere landen van Azie gaan ontdekken of vrijwilligerswerk gaan doen. Lijkt me ook leuk om met meerdere mensen te gaan backpacken??? Laat het me weten.

Hallo Annemieke,

Ik ben 20 j, studente en nog op zoek naar een gezellig persoon om in ieder geval mee samen te vliegen.
Ik zou graag tussen 28 juni of 1 juli willen vertrekken (richting) naar Bali…
Vliegen alleen vind ik super saai, niet gezellig en dan duurt het nog langer en ook de eerste paar dagen Nederlands praten kan toch best fijn zijn…
Heb al wel redelijk wat Azië ervaring (Thailand, Maleisië, Singapore, Bali) maar ben er nog lang niet klaar mee! :slight_smile:
Had jij al plannen voor een land enzo? Ik wil graag weer naar Bali om daar verder te gaan bij een vrijwilligersorganisatie waar ik vorig jaar voor gewerkt hebt. Laat maar wat horen, ben benieuwd!

Hi, ik weet nog niet precies waar ik heen wil, ik heb Thailand al redelijk gezien dus hoef daar eerst niet heen, Bali lijkt mij ook echt super. Wat voor vrijwilligerswerk heb je daar vorig jaar gedaan en via welke organisatie? Hoe lang ga je daar werken?

Heej!

Ik heb t niet via een organisatie gedaan… ben gewoon op zoek gegaan naar projecten die me aanspraken… 100 afwijzingen gehad en bij 1 in het noorden kon ik terecht en dat was echt super! Het ligt er ook een beetje aan wat voor opleiding/studie je doet want als je iets van fysiotherapie ofzo doet, is het stukken makkelijker (bijv bij: high 5 rehab, stichting wins, sjakitarius) Maar m’n doel is weer voor 4 weken aan de gang te gaan :slight_smile:

En Bali…tja ik vind het er echt heerlijk… het zuiden vind ik wat minder (nogal toeristisch) maar het noorden, westen en midden… zijn echt prachtig :smiley:

Hey,