Reisgenoten gezocht zomervakantie 2011 (juli, Aug) om een maand in Azie te backpacken

Hi ik ben Annemieke en ik ben 24 jaar, ik wil aankomende zomervakantie graag weer gaan backpacken. Ik heb al vele reizen gemaakt en ben ook al naar Thailand geweest maar wil nu graag andere landen van Azie gaan ontdekken of vrijwilligerswerk gaan doen. Lijkt me ook leuk om met meerdere mensen te gaan backpacken??? Laat het me weten.

Hallo Annemieke,

Ik ben 20 j, studente en nog op zoek naar een gezellig persoon om in ieder geval mee samen te vliegen.
Ik zou graag tussen 28 juni of 1 juli willen vertrekken (richting) naar Bali…
Vliegen alleen vind ik super saai, niet gezellig en dan duurt het nog langer en ook de eerste paar dagen Nederlands praten kan toch best fijn zijn…
Heb al wel redelijk wat Azië ervaring (Thailand, Maleisië, Singapore, Bali) maar ben er nog lang niet klaar mee! :slight_smile:
Had jij al plannen voor een land enzo? Ik wil graag weer naar Bali om daar verder te gaan bij een vrijwilligersorganisatie waar ik vorig jaar voor gewerkt hebt. Laat maar wat horen, ben benieuwd!

Hi, ik weet nog niet precies waar ik heen wil, ik heb Thailand al redelijk gezien dus hoef daar eerst niet heen, Bali lijkt mij ook echt super. Wat voor vrijwilligerswerk heb je daar vorig jaar gedaan en via welke organisatie? Hoe lang ga je daar werken?

Heej!

Ik heb t niet via een organisatie gedaan… ben gewoon op zoek gegaan naar projecten die me aanspraken… 100 afwijzingen gehad en bij 1 in het noorden kon ik terecht en dat was echt super! Het ligt er ook een beetje aan wat voor opleiding/studie je doet want als je iets van fysiotherapie ofzo doet, is het stukken makkelijker (bijv bij: high 5 rehab, stichting wins, sjakitarius) Maar m’n doel is weer voor 4 weken aan de gang te gaan :slight_smile:

En Bali…tja ik vind het er echt heerlijk… het zuiden vind ik wat minder (nogal toeristisch) maar het noorden, westen en midden… zijn echt prachtig :smiley:

Hey,

Ik wil in juli en augustus ook graag naar Azie.
Liefst naar vietnam en cambodja.
Ik heb vorig jaar stage gelopen in Thailand en ben ook in laos, birma, maleisie en indonaseie geweest vanuit Thailand. Vietnam en cambodja heb ik dus nog geen tijd voor gehad!!
Ik ben juf op een basisschool dus ik moet ook echt binnen de zomervakantie weggaan.
Heb je al verdere plannen gemaakt??

Hoi annemieke

Staat jou vertrekdatum al helemaal vast?
Ik wil graag in mei/juni naar Indonesie namelijk :slight_smile:
Ik ben 24 en heb nog geen ervaring met reizen buiten Europa.

Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesie (de molukken, Java, Lombok etc)
en ivm mijn werk kan ik 3 a 4 weken. Als het te doen is qua tijd ga ik ook graag nog naar thailand bijv.

gr. wendy

He Annemieke,

Ik heb ook in de planning staan om van de zomer (juli/augustus) naar Azie te gaan en te backpacken. Had eigenlijk India op mn planning staan, maar sta ook open voor andere landen. Ik ben niet zo in voor vrijwilligerswerk, maar evt, een deel samen kan natuurlijk ook.

Groetjes Hilde (30 jr)

Hallo allemaal,

ik ben Melanie (28 jaar) uit Leiden. Van 4 juli t/m 1 augustus ben ik in Indonesië te vinden. Ik begin op Java en zit vanaf 12 juli op Bali, Lombok en de Gili Eilanden.

Het lijkt mij leuk om hier alvast wat contacten op te doen, zodat we daar eventueel wat af kunnen spreken!

Mijn email is: [EMAIL=“mellie02@hotmail.com”]mellie02@hotmail.com

Groetjes,
Melanie

Hallo allemaal,

ik ben Danielle, 20 jaar, en ik ga van de zomer naar India en Nepal. Ik land 26 juni in Delhi en ben van plan rond te gaan reizen door Noord-India (Rajasthan).

Als er anderen zijn die in die periode naar India (willen) gaan, laat dan even een berichtje achter!

Groetjes,

Danielle

Gilli eilanden ZEER zeker een AANRADER voor iedereen die in de buurt is!
:wink:

Hoi allemaal,

Ik ben Ellen, 26 jaar en ga van half juli tot en met half augustus naar Indonesie. Mijn plan is Bali, Java, Lombok, Gili eilanden, Flores (als ik dat allemaal red). Mijn ticket is al geboekt.

Als er mensen zijn die daar eventueel een paar dagen samen willen reizen of een keer iets samen willen bekijken, kunnen we misschien een stukje samen reizen?

Groetjes, Ellen

Ellenreizen@live.nl

Hoi Melanie,

Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde plan… Ik vlieg 18 juli op Bali… en ben er tot half augustus.

Groetjes, Ellen

Hai Ellen,

het lijkt er inderdaad op dat wij hetzelfde plan hebben. Ik ben vanaf 11 juli op Bali, wil daarna ook nog naar Lombok en de Gili’s…

Mijn mailadres is [EMAIL=“jufmelanie@hotmail.com”]jufmelanie@hotmail.com

Misschien kunnen we wat contact houden over onze plannen??

Groet,
Melanie