Backpacken augustus 2007 in Azië

Ik ben een bijna 27-jarige meid uit Zwolle. Na afgelopen zomer te zijn afgestudeerd aan de Vrije Universiteit, ben ik sinds september aan het werk. Ik ben redelijk sportief en hou van avontuur. Alleen reizen is ook leuk, maar ik hou van gezelligheid om me heen.
Aankomende zomer zil ik graag een week of 4 gaan backpacken in Azië. Ben nog een beetje aan het rondkijken waar ik precies heen wil. Ik ben niet echt van het plannen, ik stippel globaal een route uit, maar zie vanzelf wel wat er op mijn pad komt gedurende mijn reis.
Spreek het je aan, laat dan wat van je horen!

Hey Moniek,
Ik ben een 28-jarige LO-docent uit Zwolle. Ik ga samen met een vriend van mij Maleisisch Borneo en Maleisië bezoeken deze zomer. Als je ergens in de buurt bent of het lijkt je leuk een stukje mee te reizen, let us know!
Groetjes,
Evert

Hoi Evert,

In welke periode ga je? Ik vertrek 14 september met Sawadee naar Maleisisch Borneo.

groetjes Leon

Wij gaan 11 juli tm 22 augustus zelf georganiseerd. Het eerste gedeelte zullen we voornamelijk op Borneo doorbrengen en het tweede gedeelte op het maleisisch vaste land.

He Moniek,

Ik ben 29 en bijna afgestudeerd voor mijn studie MWD aan de HvA en heb ook plannen om in de zomer naar Azie af te reizen. Zuid-Oost Azie lijkt me erg mooi: ik denk aan India, Thailand en Maleisie. Ervoor wil ik misschien nog vrijwilligerswerk doen, maar daarna backpacken om het ultieme vrijheidsgevoel te hebben. Ik wil in ieder geval een maand rondreizen en wil absoluut niet teveel plannen, om van de kleine mooi dingen te kunnen genieten.
Heb je al een reismaatje??? Laat effe wat horen.

Gr. Ester

Hoi Moniek,
Aankomende zomer (juli / aug.) wil ik graag naar Azie om daar rond te trekken. Ik weet nog niet precies waar naartoe.
Ik overweeg om aansluitend een paar weken vrijwilligerswerk te gaan doen. Verder vind ik het wel prima om globaal een idee te hebben en daarna te zien waar ik terecht kom.
Het lijkt me heel leuk om contact met de lokale bevolking te zoeken. Dan krijg je een heel ander beeld van de cultuur dan wanneer je alleen als toerist een land bezoekt.
Ik ben geen mens voor luxe hotels. Ik ben 30 jaar, sportief en avontuurlijk ingesteld.

Het lijkt me gezellig om met iemand samen te reizen.

Gr. Ellen

Hai meiden

Ik ben ook op zoek naar gezellige reisgenotes!! Mijn naam is Elsa en ik ben 23 jaar. Ik werk op schiphol en studeer ernaast.
Ik heb mn ticket voor Thailand al geboekt. 07 aug tot 08 sep. Ik heb nog een ticket die ik kan doorverkopen voor 635 euro aangezien mijn beste vriendin niet mee kan! De ticket is echt goedkoop en we vliegen met LTU.
Ik ben op zoek naar een gezellige meid met wie ik een maand door Thailand kan trekken!
Stuur me een mailtje of voeg me toe op msn mocht je interesse hebben!
[EMAIL=“emdcr@hotmail.com”]emdcr@hotmail.com

Groetjes
Elsa

En ik zou graag van ca. half juli tot ca. half augustus rond gaan reizen in Azië. 36 jaar (maar word altijd jonger geschat) en vrouw.

Hoi Ellen,

bedankt voor je berichtje.
Mijn plannen zijn echter een beetje gewijzigd.
Ik ga pas in september naar Thailand.
Mocht je nog intresse hebben, dan hoor ik graag van je.

Groetjes Kika

Dag Ester en Ellen,

Wat leuk om te lezen dat er meer dames zijn die richting het Zuid Oosten willen en daar meer in contact willen komen met de lokale bevolking!!!

In juli vertrek ik voor een half jaartje India. Ik heb momenteel contact voor mogelijk ontwikkelingswerk in Zuid India. Daar wil ik ongeveer drie maanden werken en dan nog drie maandjes door het land reizen. En als het werk niet doorgaat gewoon zesmaanden met de rugzak rond :biggrin: . Ik ben 29 jaar, sportief en combineer reizen bijna altijd met werken. Ben hiervoor vooral in Afrika geweest en vorig jaar met veel plezier naar Vietnam. India staat al heel lang op mijn lijstje dus nu wordt het hoog tijd om daar naartoe te gaan.

Ik zou het leuk vinden om te horen of jullie (of andere lezers) tussen juli en januari ook nog in India zijn. Misschien kunnen we een stukje samen reizen???

Groetjes, Isa

Hoi Isa,
Mijn plannen zijn gewijzigd. Ik ga waarschijnlijk een paar weken vrijwilligerswerk doen in Uganda (ik ben nog nooit in Afrika geweest, dus ik ben erg benieuwd!)
Drie jaar geleden ben ik een half jaar in India geweest. Ik heb daar meegeholpen met lesgeven en het organiseren van activiteiten bij een Engelstalige school op het platteland.
Mocht je nog een plek zoeken om vrijwilligerswerk te kunnen doen, dan kun je vast en zeker bij die school terecht. Het is in de buurt van Hyderabad en de kinderen zijn geweldig!
Mocht je meer informatie willen over die school, dan hoor ik het wel. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier in India!
Groetjes,
Ellen

Dag Moniek,

Leuke plannen. Zelf ga ik half juli tot half augustus door China reizen. Er zijn een aantal dingen die ik wil zien. Verder kijk ik wel wat er op mijn pad komt. Als jij ook plannen hebt om naar China te gaan, kunnen we mischien een tijdje samen rondtrekken. Als het je wat lijkt hoor ik het wel.

Groeten Rene

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om in september of oktober 3 maanden naar (zuid)India en Nepal te gaan. Ik ben 29 jaar en hou wel van wat avontuur. Ik wil graag op een low-budget wijze reizen, omdat ik niet zo veel geld heb en dat gewoon de leukste manier van reizen is. Ik ben niet van plan langs alle hoogtepunten en bezienswaardigheden van het land te racen, maar wil proberen meer te genieten van het land en zijn bevolking.

Ik heb al aardig wat gereisd, maar ben nog nooit in mijn eentje op pad geweest. Het lijkt me daarom leuk om een deel van mijn reis samen te reizen! Ik hoor graag van jullie.

Groetjes van Rinske.

Hoi Moniek,

Heb je al een reisgenootje gevonden?

Groetjes, Annemarie

Hoi Ellen,

lees dat je waarschijnlijk vrijwilligerswerk gaat doen in Uganda. Heb dat ook gedaan, is super! Wat ga je er doen?

Groetjes, Annemarie

ik ben in juli en augustus ook voor een maand in India. Vanaf 28 juli ben ik in de buurt van Mombai en Pune. Is er iemand die daar dan in de buurt is!? Lijkt me gezellig!