Backpacken augustus 2007 in Azië

Ik ben een bijna 27-jarige meid uit Zwolle. Na afgelopen zomer te zijn afgestudeerd aan de Vrije Universiteit, ben ik sinds september aan het werk. Ik ben redelijk sportief en hou van avontuur. Alleen reizen is ook leuk, maar ik hou van gezelligheid om me heen.
Aankomende zomer zil ik graag een week of 4 gaan backpacken in Azië. Ben nog een beetje aan het rondkijken waar ik precies heen wil. Ik ben niet echt van het plannen, ik stippel globaal een route uit, maar zie vanzelf wel wat er op mijn pad komt gedurende mijn reis.
Spreek het je aan, laat dan wat van je horen!

Hey Moniek,
Ik ben een 28-jarige LO-docent uit Zwolle. Ik ga samen met een vriend van mij Maleisisch Borneo en Maleisië bezoeken deze zomer. Als je ergens in de buurt bent of het lijkt je leuk een stukje mee te reizen, let us know!
Groetjes,
Evert

Hoi Evert,

In welke periode ga je? Ik vertrek 14 september met Sawadee naar Maleisisch Borneo.

groetjes Leon

Wij gaan 11 juli tm 22 augustus zelf georganiseerd. Het eerste gedeelte zullen we voornamelijk op Borneo doorbrengen en het tweede gedeelte op het maleisisch vaste land.

He Moniek,

Ik ben 29 en bijna afgestudeerd voor mijn studie MWD aan de HvA en heb ook plannen om in de zomer naar Azie af te reizen. Zuid-Oost Azie lijkt me erg mooi: ik denk aan India, Thailand en Maleisie. Ervoor wil ik misschien nog vrijwilligerswerk doen, maar daarna backpacken om het ultieme vrijheidsgevoel te hebben. Ik wil in ieder geval een maand rondreizen en wil absoluut niet teveel plannen, om van de kleine mooi dingen te kunnen genieten.
Heb je al een reismaatje??? Laat effe wat horen.

Gr. Ester

Hoi Moniek,
Aankomende zomer (juli / aug.) wil ik graag naar Azie om daar rond te trekken. Ik weet nog niet precies waar naartoe.
Ik overweeg om aansluitend een paar weken vrijwilligerswerk te gaan doen. Verder vind ik het wel prima om globaal een idee te hebben en daarna te zien waar ik terecht kom.