Heey!
Ben een meisje van 20, studeer in Delft Industriëel Ontwerpen. Aankomend half jaar geen vakken voor mij dus ik wil gaan backpacken in Azië tussen september en februari. Ik ken niemand die het geld of de tijd heeft op dit moment dus daarvoor zoek ik een andere student, jongen/meisje, die zin heeft om mee te gaan! Nog geen concrete plannen, maar India lijkt me heel leuk. Ik ben van plan om 2-4 maanden weg te gaan in de periode 1-10-2010 en 31-01-2011, daar te gaan reizen/stage lopen/vrijwilligerswerk, wat ik maar vind! Lijkt het je iets, reageer dan.
Groetjes Joëlle
Hoeveel geld heb je ervoor over?
Ik heb nog niet echt een idee en het is afhankelijk van wat de verdere plannen zijn. Ben niet van plan om elke dag op een houtje te bijten maar ik wil ook zeker niet alles op de westerse manier aanpakken en in 5-sterren hotels slapen. Vanwaar je vraag?
Ik ben ook wel geinteresseerd om dat iemand te doen, ik heb alleen zo mijn grenzen wat geld betreft:P
Heeeey,
Ik ben Stephanie, ben 21 jaar.
Ik studeer dit jaar af, ben dan bachelor biomedische wetenschappen. Maar voor ik aan mn Master begin wil ik der even tussenuit.
Het spookt al lang door mn hoofd om vrijwilligerswerk te gaan doen in Azie…, maar zou dat heel graag samen met iemand anders doen.
India en Thailand staan op het verlanglijstje bij mij…
Dit leunt denk ik heel dicht aan bij jouw plannen, niet ? 
xxx