Ik ben een meisje van 24 en wil graag na de zomer op wereld reis, voor een aantal maanden. Het wordt mijn eerste keer dus ik heb geen ervaring met backpacken. Ik weet nog niet precies naar welke plekken ik wil, daar kunnen we het samen over hebben. Wel wil ik graag door Azie trekken, en een vriendin opzoeken in Gambia.
Ik zoek iemand die net als ik relaxed is, waarde hecht aan een goede nachtrust en geen gat in de dag slaapt, houdt van de natuur en alcohol het liefst laat staan. Ik ga niet voor oppervlakkigheid en feesten, maar vooral voor mijn eigen ontwikkeling.
Ik hoop dat er iemand rondloopt die hier ook zo over denkt.
Ik ga vanaf 9 september voor een maand of 8 backpacken door Azië, mijn reis begint in Nepal (ticket is al geboekt) daarna ga ik naar Cambodje (vrijwilligerswerk) Laos, Vietnam, Thailand en misschien ook nog naar Sumatra.
Mijn naam is Mark, 35 jaar. Geen feestbeest, maar wel redeljk sportief ingesteld (zou ook graag een trekking doen in o.a. Nepal). Daarnaast wil ik graag “echte” cultuur snuiven
Spreekt het bovenstaande je aan en wil je een (gedeelte) samen reizen, dan hoor ik het graag van je!
Leuk dat je reageert. Op het moment zijn mijn plannen een beetje gewijzigd, ik vertrek in december namelijk naar jamaica om daar vrijwilligerswerk te gaan doen als muziekdocent.
Wie weet wil ik daarna nog wel door, en jij gaat dus sowieso 8 maanden door azie trekken? Ik vind het alsnog leuk wat meer van je weten want wie weet als het klikt en ik besluit om door te gaan is het altijd handig iemand te kunnen opzoeken, toch?