Mijn naam is Hedwig, in november 23 en kom uit groningen. Ik heb dit jaar mijn Bachelor gehaald en besloten een tussenjaar te nemen. Eind november vlieg ik naar Thailand (Bangkok BBK) en na 3 a 4 weken vervolg ik mijn reis naar Laos, Cambodja en Vietnam. Ik vroeg mij af of er eventueel leuke meiden zich eind november/december in Thailand bevinden om eventueel samen een stukje te reizen…
Ik ben net 25 geworden en een half jaar geleden afgestudeerd (MSc). Ik ben op dit moment in India voor vrijwilligerswerk en (een beetje) reizen. Op 12 dec. vlieg ik van Delhi naar Bangkok om mijn reis door Thailand en Cambodia te starten. Op 18 januari vlieg ik terug naar Nederland. Plan is eerst naar het noorden van Thailand te gaan, daarna naar het zuiden (eilanden en hopelijk Full Moon Party) en in januari in Cambodia te zijn. Bangkok moet daar ergens tussen worden gepland Misschien kunnen we een stukje samen doen!
Ben ook van plan om eind nov.richting thailand(bangkok)te vliegen.(alhoewel ik benieuwd ben hoe het nu komt omdat er natuurlijk overal overstromingen zijn…) Heb 3/4 mndn en wil graag door thailand dus cambodja,laos,vietnam en maleisie lijkt me ook heel mooi!
Het is misschien een idee om er samen heen te reizen?wel fijn om samen te vliegen en aan te komen toch?
Zal me nog even voorstellen; mijn naam is klaske en kom uit friesland. Ben makkelijk en altijd vrolijk(zegt men…)
Ben ook al een jaar wezen backpacken in australie:zon02: wat echt helemaal geweldig was!!Maar vind dit ook wel weer heel spannend hoor.
Nou hoor misschien wel van je!!
Ik ga 10 dec naar Bangkok en vervolgens Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysie, Singapore en Indonesia (in 3 maanden! )
Heb al veel reiservaring, echter mijn 1e keer voor zo lang en met backpack, lijkt me dus gezellig om leuke reisgenoten te hebben voor deels van de reis.
Ik ben van plan om half november te vertrekken naar Bangkok en daarna door te reizen naar Cambodja en misschien nog Vietnam. Zijn Cambodja en Vietnam landen waar veel backpackers alleen reisen?
En kan iemand nu iets vertellen over de situatie in Cambodja i.v.m. overstromingen?
Ha Klaske en Hedwig… wie weet komen we elkaar wel tegen in het vliegtuig. Ik las namelijk dat jullie eind november vliegen…toevallig via Cairo naar Bangkok … en ook de 29ste?
Oooh ik ben trouwens Najia en ben 29jr, mijn eerste keer dat ik met 'n rugzakje 4 weken ga rondtrekken. Ik ga vanuit Bangkok richting Maleisië en wil ook nog langs Borneo is het plan. Thailand is momenteel niet echt een goede optie gezien de weersomstandigheden.
Hee,
Ik vlieg de 27e via Turkije en verblijf ongeveer 3 dagen in Bangkok om vervolgens met de trein of naar Ko Samui of Kanchaniburi (RiverKwai) te gaan. Hoe ga je richting Maleisië? Vliegtuig of trein?
groetjes hedwig
Mijn reisplannen staan nog niet vast, hangt van de omstandigheden daar af. Ik kom 28november aan in Bangkok en blijf daar drie daagjes. De rest is nog onbekend eigenlijk. Hoelang blijf je in Bangkok? of ga je meteen door naar het noorden? Wie weet kunnen we elkaar daar ontmoeten.
groetjes
Ik heb er nog niet goed over nagedacht hoe dat ik naar Maleisië ga… ik dacht…ik bedenk het wel daar als ik er ben. Ik wist overigens niet dat er ook een treinverbinding is richting Maleisië.
Ben jij ook van plan om richting Maleisië te gaan?