4-6 maanden doorreis Thailand, Laos, Vietnam. Gezocht leuke Nederlanders!

Hai!! Ik ben Juliette ik ben 20 jaar.
Ik ben van plan om vanaf 10 Januari 4 tot 6 maanden te gaan reizen door Azië.
Ik begin in Thailand en van daaruit naar Laos Vietnam en wie weet Cambodja.
Ik ga tot nu toe alleen. Maar het zou natuurlijk heel leuk zijn om af en toe leuke Nederlanders te ontmoeten en daar een stukje mee verder te reizen of een paar dagen mee op te trekken. Verder ben ik super excited over m’n reis!

Liefss

Je komt er sowieso genoeg tegen. Nachttrein, slowboat, heel gezellig!

Hoi Juliette
Ik ben een maand eerder in Azië, misschien kunnen we tegen de tijd contact maken ?

Lijkt me leuk!

Hoi Juliette,
Ik vertrek rond 3 januari naar Bangkok, om vervolgens voor 5/6 maanden rond te trekken door Thailand, Laos, Cambodia en Vietnam. Ik heb er echt superveel zin in! Misschien zien we elkaar daar wel! :slight_smile:

Hee Juliette,

Ik heb hetzelfde plan, alleen ben ik al in Vietnam geweest dus die sla ik over. Wel echt een mooi land. Heb nog niet echt een heel concreet plan, maar het thailand en laos lijken mij super tof! Ik ben ook 20 jaar en wil ook in januari vertekken voor 3 a 4 maanden!

Hooi!

Ik ben zelf 21 en ga eerst (2 maand) vrijwilligerswerk doen in Cambodja. Daarna wil ik nog wat rondtrekken. Maar heb hier nog niet echt over nagedacht. Maar het lijkt mij ook erg leuk om dit met andere Nederlanders te doen. Dus wie weet;)

groetjes,

Bert

Hoi! Ik ben vanaf 26 januari in Bangkok (na vrijwilligerswerk in India) en wil Laos, Cambodja en Thailand aandoen. En misschien als ik tijd heb ook Vietnam. Ik trek hier 2 maanden voor uit. Ik zelf ben 22 jaar. Wie weet ontmoeten we elkaar :).

Groeten,

Jorien