In Januari 2012 naar Vietnam/ Cambodja of Laos, geen Thailand!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eva ik ben 29 jaar en wil in januari of evt februari voor een maand naar Azie. Zelf zit ik te denken aan cambodja/ Vietnam of Laos. Alle 3 is teveel in een maand, zie een land liever goed. In Thailand ben ik al 2x geweest dus daar wil ik niet nogeens heen.
Het liefst wil ik een reisgenootje rond mijn eigen leeftijd.

Groetjes Eva

Hoi Eva,

Ik wil ook graag van begin januari tot half februari naar Azie. Zelf wil ik naar Cambodja, Laos en Thailand maar deels samen reizen kan natuurlijk ook. Ik word in februari 23, ben dus wel wat jonger dan jij.

Groetjes Iris

Hoi Eva,

Ik ben Emilie 25 jaar en ik ga van 14-01 tm 14-04 naar Azie. Ik heb mn ticket op Bangkok geboekt. Maar misschien kunnen we wel een deel samen reizen. Ik wil namelijk ook heel graag Vietnam (Halong bay) Cambodja en Laos zien! Heb je nog tips voor mij op thailand gebied?

Groetjes, Emilie

Hi Eva,

Had zelf 4 weken Vietnam in gedachten volgend jaar, maar Jan-Feb is iets te vroeg voor mij helaas… Anders had ik graag meegegaan.

Laos is aan te raden, Combodja ook:-)

Mocht Vietnam je keuze worden, dan lees ik later graag eventuele tips.

Succes en vooral veel plezier!

Groetjes,
Maureen (37).

Hoi Eva,

Ik begin zelf in Thailand (half nov) en reis na een week of 5 a 6 door naar loas, cambodja en vietnam. 22 feb reis ik verder naar Hawaii. Dus misschien kunnen we mailadressen uitwisselen en als t uitkomt samen wat doen.

groetjes Freekje (31)

Hallo allen,

Ben eind december tm eind feb in Vietnam, cambodja en Laos.
Heb mooie reis gevonden langs de oostkust Vietnam, dan tempels Cambodja en dan de mekong rivier op voor 2 weken tot in Laos.
Volgens loneyplanet guide boek duurt dit 6 weken.
Als er mensen rond die tijd daar zijn en zin hebben om samen te reizen, laat het me weten!

Ben nu nog Moskou. Ga sebirie express doen en dan China, Japan, China, Vietnam. Erg leuk maar samen reizen wel gezelliger.
Ben overgens 24. Me verjaardag zal ik waarschijnlijk nog vieren in China eind december.

Sietse