Vietnam/ Laos/Cambodja/ Thailand januari/februari 2015

Hi!

Ik heb het plan om begin volgend jaar vier, vijf weken door een deel van Azie te reizen, waarschijnlijk iets van Vietnam, Laos, Cambodja & Thailand (suggesties zijn welkom!). Doordat de meeste vriendinnen/vrienden in een relatie of/en met kids zitten, ga ik alleen. Van mijn reis in Indonesie vorig jaar weet ik dat ik het toch wel erg leuk vind om stukken van de reis met iemand te delen. Hoeft dus niet de volle 5 weken, maar als iemand ook plannen heeft om rond die tijd te gaan reizen en het leuk vindt om af te spreken en een paar dagen samen op te trekken, hoor ik het graag!

groet Yvonne

Wij hebben deze trip vorig jaar gemaakt in vijf weken. Mocht je een reisschema willen, dan hoor ik het wel.

2 likes

Hallo Yvonne

Ik ga begin februari (net voor de carnaval) 5 weken naar de Fillipijnen.
Is dit niets voor jou ?

2 likes

Hoi Yvonne,

Ik had ook al gereageerd zie ik op je bericht bij AroundTheGlobe.
Ik zoek ook iemand om van half januari tot half februari mee door Thailand te trekken.
Ik was zelf van plan om naar Bangkok te vliegen, en vanuit daar verder te reizen.

Ik vind het toch wel spannend om dit alleen te doen, aangezien het oorspronkelijke plan was om met iemand samen te reizen. Helaas gaat dit nietmeer door.

Hoop wat van je te horen :slight_smile:

Groetjes Inge

Oh sorry, ik heb helemaal geen berichtje gezien nog! geloof dat het met de meldingen niet altijd even goed loopt;) En leuk, laten we zeker even kijken waar onze plannen overeenkomen. Misschien even linken via facebook? Praat toch iets makkelijker heb ik het idee: yvonne fernhout

• Updated - - -

Misschien even linken op facebook? Gaat de berichten-uitwisseling wat sneller denk ik;) Yvonne Fernhout

• Updated - - -

ja graag, altijd fijn!

Hoi dames,

Ik wilde graag begin januari op reis, maar ben vrij flexibel qua datum:) ik heb eigenlijk nog geen vaste plannen, maar Aziƫ trekt mij altijd wel, vooral Vietnam/Laos/Cambodja omdat ik een deel van Thailand al heb gezien. miss kunnen we contacten? Groetjes, Margit

hey dames,

ook ik wil graag weer backpacken deze winter,na 4 jaar wil ik weer verder dan europa reizen en kan het weer qua geld, nu kunne alleen me vriendinnen niet meer doordat ze gezinnetjes hebben o.a.
ik heb nog niet echt een concreet plan,ik wil graag in Thailand beginnen en eventueel nog wat andere landen meepakken .
Ik ben 4 jaar terug wel al in het zuidelijke deel van thailand geweest maar vind het geen probleem om daar nog een keer heen te gaan.
Hebben jullie al plannen met elkaar gemaakt?

groetjes Pauline

Dag Yvonne, Ik ben van plan om jan/feb 2016 voor 3 weken naar Thailand (+1 buurland) te reizen. Ik ben Lieve, 56 jaar,alleenstaande, woon in BelgiĆ«. Alleen zou ik de reis ook kunnen plannen en maken, maar ik vind het fijn om toch niet altijd alleen te reizen, wil ook al het moois daar met iemand delen. Ik ben nog in Thailand geweest. Ook deze keer wil ik daar pas alles vast te leggen, was me de vorige keren goed bevallen, natuurlijk wel in overleg.Mijn voorkeur gaat uit naar een gevarieerde reis, cultuur,lokale (eet)specialiteiten, avontuur,zon, natuur…+ stukje van Laos of Cambodja
Kan je iets meer vertellen over de reis die je van plan bent te boeken?
Groetjes,
Lieve

Hoi reislustige dames :slight_smile:

Ik wil ook naar laos en cambodja. En dan vietnam.
Heb 6 maanden de tijd vanaf november, heb nog niks vastgelegd, alleen 6 weken vrijwilligerwerk in laos.

Groetjes irene