Thailand nov en dec (evt. Laos en Cambodja)

Hallo,

ik ben 27 jaar en wil graag november en december op mijn gemak door Thailand en eventueel Laos en Cambodja gaan reizen.
Mijn ticket heb ik bijna geboekt, maar ik krijg ineens de kriebels.
Als vrouw alleen door Thailand reizen, kan dat?
Ik heb nooit eerder alleen gereisd, en ben ook nooit in Azie geweest, maar wil dit wel heel graag. Aangezien mijn vrienden en familie niet 6 weken de tijd hebben, wil ik dus alleen gaan en zoek ik een reisgenoot voor in ieder geval de eerste week.
Wie gaat er ook die periode naar Thailand en wie heeft er ervaring met alleen reizen als vrouw?

Groetjes Daan

hai daan ik ga 5 november, ik ga voor 3 maanden naar thailand… misschien is het relax om ff optestarten met iemand uit eigen land… waneer heb je precies geboekt?

groetjes mac.

hallo Daan,
Ik ben plannen aan het maken om in dec '09/jan’10 2 maanden cambodja en vietnam te gaan doen. Ben al een maand alleen in Laos geweest 2 jaar geleden en Thailand heb ik samen met mijn vriend gedaan… Ik zou het leuk vinden om kerst en oud en nieuw met iemand te vieren die ook aan de andere kant van de wereld zit! Ben jij dan nog in Z-O Azie? Ik ben Jasmijn en ben 30 jaar.

nog een berichtje daan,
Het alleen reizen als vrouw is echt heel goed te doen… maak je geen zorgen! het is gewoon ontzettend leuk. Mijn eerste alleenreis was ik 28 en ga nu dus voor de tweede keer alleen weg. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Hey Daan!

Ik ben Joke, 24 en arriveer tien november in Bangkok, daarna zou ik lichtjes zuidwaarts trekken. Eerst naar Ayuthaya, river kwai, en nog wat dieper in het zuiden. Het zou wel fijn zijn om af en toe eens samen met iemand rond te trekken. Mocht je zin hebben, je laat maar iets weten!

Groetjes Joke

Hee Daan en misschien ook Joke …ik ga 22 nov. t/m 22 dec naar Thailand en ben me aan orienteren waarheen enhoe… ik ga ook alleen en ben van plan eerst noordelijk en dan de laatse weken op de eilanden? maar t kan ook helemaal anders dus …misschien leuk om elkaar te treffen ergens of op te trekken? tot later Hans

Hey Hans

Jammer, ik vertrek net weer de 22ste! Anders had ik het wel zien zitten!

Groetjes Joke

Hallo, ik kom op 29 november in Thailand aan en vlieg meteen door naar Koh Samui voor de fullmoonparty. Daarna wil ik via het Koh Sok National park door naar het noorden om, als ik het allemaal red, Pai, Mea Hong Song en Chang Mai aan te doen. Daarna naar Bangkok voor mijn laatste dagen. Wie heeft een beetje hetzelfde idee? Het lijkt me leuk om ergens mensen te treffen en voor korte of langere periode, maar net hoe het klikt, samen te reizen!

Groetjes Kristin

Hoi Jasmijn,

Ik wil in november voor 3 a 4 maanden naar Azie (Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam). Zoek ook wel een reisgenootje voor een periode. Hoe staan jouw plannen er nu voor?

Groetjes Nicole

Hi Daan,

Ik wil ook in november weg voor een paar maanden en beginnen in Thailand. Hoewel alleen reizen prima kan als vrouw, is samen op sommige momenten toch wel gezelliger.
Hoe staan jouw plannen er op dit moment voor?

Groetjes,
Nicole