Azie: Thailland, Loas, Vietnam, Cambodja?

Hi,

Ik ben 24 jaar en bijna afgestudeerd, daarom tijd voor een leuke reis vanaf januari! Ik zit te denken aan 2,5/3 maanden Thailand, Loas, Cambodja, Vietnam… die hoek in ieder geval! Concrete plannen heb ik nog niet, aangezien ik nog aan het kijken ben hoe ik het in ga kleden.

Ik heb nog nooit eerder gebackpackt en begin liever niet in mn uppie aan de reis. Omdat ik echt heel graag weg wil om wat van de wereld te zien, lijkt het me ideaal om ergens samen te starten of een stuk(je) samen te reizen. Ik houd van cultuur, natuur, chillen en een feestje op zijn tijd :slight_smile:

Heb je al plannen voor deze periode of al gemaakt en ook op zoek naar een reismaatje, hoor ik dat graag!

Groetjes,
Inge

Mocht je nog in Indonesie komen tussen 15 april 2013 en 13 mei 2013, laat het dan even weten. Wellicht kunnen we wat gaan doen.
Ik ben sportief ingesteld en sta open voor alle uitdagingen en avonturen aldaar. Kiek maar even.

Hallo Inge,

Ik ga (hoogst waarschijnlijk) van maart tot mei vrijwilligerswerk doen in cambodja. Daarna wil ik nog een maand rondtrekken. Dus wie weet?

Hoi Inge,

Ik wil in januari een maandje naar Thailand gaan dus wellicht kunnen we samen gaan?

Groetjes,

Irene