Reisgenoot voor Laos, Vietnam of Cambodja

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eva ik ben 29 jaar en wil in januari of evt februari voor een maand naar Azie. Zelf zit ik te denken aan cambodja/ Vietnam of Laos. Alle 3 is teveel in een maand, zie een land liever goed. In Thailand ben ik al 2x geweest dus daar wil ik niet nogeens heen.
Het liefst wil ik een reisgenootje rond mijn eigen leeftijd.

Groetjes Eva

hey

Ik zag je advertentie staan, en dacht laat ik even een mail sturen.
Weet je al wat meer over je reis of heb je helemaal nog geen plannen?

Ik vertrek 19 feb 2012 naar Bangkok en vlieg dezelfde dag gelijk door naar het noorden van Thailand (Chang Rai).
Hier blijf ik dan 2 dagen om vervolgens door Laos en Cambodja te reizen.
Ik heb al een beetje bekeken wat ik wil bezoeken maar verder nog geen concrete plannen.

Het enige wat gepland staat is dat ik op 19 maart vanuit Cambodja terug vlieg naar Bangkok om op 21 maart naar Amsterdam te vliegen.

Ik weet natuurlijk niet wat jouw planning is of zo maar maybe zijn we ergens een zelfde periode.
Hoe lang wilde je eigenlijk op reis gaan?

Mijn naam is Roy ben 32 en kom uit Den Haag.
In het dagelijks leven werk ik bij de polite.

Hoor van je Greez Roy

Hoi Eva,

Het lijkt mij ook leuk om begin volgend jaar weer naar azie te gaan. Ik ben ook in Thailand geweest en zou ook graag ergens anders naar toe gaan. Vietnam en Laos lijken mij erg leuk.

Ik ben trouwens 27 jaar, misschien kunnen we wat mailen om te kijken of we een beetje hetzelfde over een vakantie denken…

Groetjes Jessica

He Eva,

Ben me nu ook langzamerhand aan het orienteren waar ik heen wil voor Vakantie.
Cambodja/ Vietnam of Laos dat zijn goede plannen, heb je trouwens een datum geprikt voor je avontuur ;-). En ben benieuwd wat jou manier van reizen is? Zelf houdt ik van backpacken, lekker gaan en staan waar je wil. Ben een 32 jarige man, die houdt van actief reizen. Als ik jou verhaal zo lees ben je niet van plan om een week op het strand te liggen :-). Nou ben benieuwd.

Groetjes.

Wilco,

Hallo Wilco,

Ondertussen heeft een vriend van mij besloten mee te gaan op vakantie. Ticket is geboekt dus helemaal geregeld. Jij ook alvast fijne vakantie!

Groetjes Eva

Hoi Eva,

Jou ook veel plezier hoor graag wat voor ervaring je hebt opgedaan tijdens jullie vakantie.

Groet,

Wilco,