reisgenootje gezocht voor rondreis door zuid/oost Azie van sep. 2008 tot eind 2009

Hej!

Ik wil in september/oktober voor een langere tijd (8 maanden, jaar!!!) vertrekken naar zuid/oost Azie (Tailand, Nepal, India, Vietnam, Laos, etc) en het lijkt mij super gezellig en veiliger om dat samen met iemand te doen!! dus ben ik opzoek naar een reisgenootje die misschien voor een bepaalde periode, of misschien wel voor de hele periode, met mij mee zou willen reizen, om samen Azie te ondekken!!!

Ik zal eerst even vertellen wie ik ben!

Mijn naam is Wianda en ik ben 19 jaar (in september wordt ik 20!) Ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn havo en heb dit jaar (2007/2008) de vooropleiding voor de toneelschool in Utrecht gedaaan. dit was een eenjarige fulltime opleding en nu ben ik klaar! IK houd enorm van acteren, dansen, muziek. Ik ben sociaal en houd van avontuur!! Lijkt het je wat, stuur een berichtje of een mailtje ([EMAIL=“wianda@ziezo.biz”]wianda@ziezo.biz)!!

Heel veel liefs Wianda:)

Hey,
ik vertrek zelf 1 sept. naar Bangkok en wil van daaruit in 8 weken cambodja, laos en vietnam gaan doen. Ben 2 jaar geleden al een maand in thailand geweest en ben nu van plan een maand in vietnam te blijven. Maar wie weet kunnen we ergens meeten. Ik ben bijna 23. Laat maar weten of je al concretere plannen hebt.
groetjes Kiki