In augustus of september 09 vertrekken voor een paar maanden naar Azie of Australie?!

>>> Heyyyyy!

Ik ben Jose, 23 jaar wonend in Rijswijk (opgegroeid Den Haag) en heb mijn 2 banen opgezegd om een tijdje te gaan werken/reizen/backpacken vanaf juli/aug/sept!
Ik weet nog helemaal niet waar ik precies heen wil, maar op dit moment trekken Azie en Australie me het meest.
Het lijkt me geweldig om zo min mogelijk te plannen en gewoon overal een beetje te gaan werken…
Ik ben op zoek naar een leuk reismaatje want al mijn vrienden werken of studeren nog,
geslacht en leeftijd maakt mij niet uit (ik heb vrienden van 19 tot 47 jaar:))
Het moet natuurlijk wel klikken…
Ik ben zelf heel open minded, spontaan, lichtelijk chaotisch.
Ik hou van sport en avontuur, wil ook zeker gaan surfen (ik kan het nog niet zo goed maar wil het graag leren!!), lekker eten en drinken, zo af en toe lekker dansen, socializen, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe dingen ontdekken en ervaren… ik hou van gezellig praten en ben vaak heel druk, altijd bezig en onder de mensen, maar vind het ook heerlijk om soms even tijd voor mezelf te hebben.

Hou je van avontuur, een combinatie van veel zien en ontspannen, mail mij of voeg me toe op hyves (www.joo86.hyves.nl),

Hope to see you soon :-):wereld:

Groetjes!

Hi jose, zag je oproepje! ik ben aan het backpacken tussen bangkok, Thailand en Den pasar Indonesië tussen 20 mei en 1 juli. ik heb de afgelopen 7 maanden gebackpacked door Nieuw zeeland en Australie! Misschien past jouw reisplan hier ook in! Maar mijn plan is ook flexibel dus laat maar weten wat je zou willen. Zou leuk zijn!

Veel groetjes, Tim

hallo!
ik las je oproepje, en ik heb eigenlijk wel beetje hetzelfde als jij!
lekker avontuurlijk, af en toe werken tussendoor… Veel leren en zien. Ook echt de cultuur meenemen!

Had je een bepaalde tijd in je hoofd van hoelang je wilt?
groetjes,
Aranka

Hoi Tim,
Mocht je willen leren duiken in thailand op koh tao een leuk tropic island in de golf van Thailand. Waar Nederlandse duikinstrukteurs je graag les willen geven. Padi openwater curcus dan mag je duiken tot 18 mtr diepte waar ook ter wereld voor 9000 bath incl 3 dagen een basic kamer vrij internet en een slotdinner als je geslaagd bent. voor info. [EMAIL=“nitnoithailand@gmail.com”]nitnoithailand@gmail.com

Ik ben van plan om rond september naar Aus te gaan. En wil ook Azie bezoeken, ben daar al wellis geweest. Ik mail je wel.

Hey,

Je bericht spreekt mij wel aan! Ben zelf van plan om in Augustus naar Australie te gaan, zonder weinig plannen en vol avontuur. Verder wil ik graag naar Nieuw-Zeeland en Azie.
Ik weet niet in hoeverre jij je reis al gepland hebt, maar als je nog op zoek ben naar een reisgenoot mail me dan op [EMAIL=“anoukmpeters@live.nl”]anoukmpeters@live.nl. Ik ben 23, woon in Deventer en ben avontuurlijk, sportief, houd van feest, mensen ontmoeten, nieuwe dingen ontdekken en het avontuur opzoeken!

Groetjes,
Anouk

Heej, Thanx! maar ik heb al geprobeert te duiken maar het bleek dat ik dit niet kon vanwege een operatie aan me oren in het verleden. maar bedankt voor de tip! nog andere nutige tips? hoor het graag. zelf nog enige reisplannen? of ben ju nu op reis?

Hey!

Afgelopen weekend heb ik een ticket geboekt naar Maleisie. Ik vlieg 4 juni en zal dan minimaal een maand daar gaan rondreizen. Ik heb net als jij de rest van het jaar ‘vrij’… :slight_smile: Wil vanuit Maleisie ook graag naar Cambodja, Vietnam en Indonesie. Misschien dat ik in juli daar nog zit en dat ik je nog wat tips kan doorgeven! Of misschien wil je je reis vervroegen… Ik bezoek de eerste week vrienden in KL en daarna zie ik 't wel wat er komt…

Hi marco.
ben in de tijd waarschijnlijk in KL zin en tijd om elkaar te ontmoeten?
mail me ff op: [EMAIL=“morefun99@gmail.com”]morefun99@gmail.com

groet, Tim