Hallo!
Ik ben op zoek naar een leuk en gezellig iemand om samen mee op reis te gaan!
Ik ben Dionne, een meisje van 22 jaar en hou erg van feesten en reizen! Ben al twee keer alleen op reis geweest, een keer 3 maanden naar Guatemala en ben nu net een week terug van twee maanden Thailand en Cambodja.
Het alleen reizen is me op zich wel goed bevallen, maar af en toe is het toch best wel eenzaam en het lijkt me nu dan ook leuk om samen met iemand te gaan. Ik wil graag een heleboel mooie dingen zien en leuke dingen doen (duiken en bungeejumpen staan hoog op m’n lijstje:)) en het lijkt me ook leuk om in Australie nog een paar weken te gaan werken.
Mijn plan is dus om naar Australie en Nieuw-Zeeland te gaan en wil ook graag nog wat van Azie zien.
Ik ben net terug uit Thailand en Cambodja en wil nog graag naar Vietnam en Laos, dus zat te denken om op de heenweg een tussenstop in Thailand te maken en dan van daaruit Laos en Vietnam ‘te doen’ en dan door te vliegen naar Australie en van daaruit naar Nieuw Zeeland.
Ik wilde begin oktober vertrekken, dan een maand Laos en Vietnam, dan drie maanden Australie en twee maanden Nieuw Zeeland en op de terugweg wil ik nog een maand naar Indonesie en Maleisie.
Als je dit ook wat lijkt reageer dan en dan kunnen we misschien wat afspreken om te kijken of het klikt!
groetjes!
PS: Het is natuurlijk lastig om iemand te vinden die precies dezelfde plannen heeft dus als het je bijvoorbeeld alleen leuk lijkt om samen Australie en NieuwZeeland te doen reageer dan ook gewoon want we kunnen natuurlijk altijd ergens meeten!
Heej. ja een beetje dezelfde plannen maar dan helemaal andersom. lastig is dat om de reis te combineren.
ik ga in augustus naar indonesie. halverwege september vertekik naar maleisie en halverwege oktober kom ik aan op thailand om dan vervolgens een buurland te bezoeken (bv laos of cambodja) en daarna thailand om oa. naar de full moon partys te gaan. Ik zit te kijken voor een ticket eind december naar australlie om in sydney het nieuwe jaar in te gaan. super lijkt me dat! of nieuz zeeland en dan naar het noordereiland te gaan om van noord naar zuid te reizen.
mocht je denken dat je hier iets mee kan. stuur me dan een prive berichtje. Ik ben dan een meid van 21 jaar.
ik ben Roselie, 22 jaar en wil ook vet graag op reis onegveer vanaf 1 september. ik zou ook heel graag met iemand willen reizen. je klinkt aardig ervaren en dat vind ik leuk! ik ben zelf een half jaar door zuidelijk afrika gereisd en dat heeft de verslaving opgewekt om het maar even zo te zeggen! ik ben in juni afgestudeerd dus vandaar dat ik er maar meteen weer op uit trek
ik hou ook erg van veel activiteiten ondernemen zoals bungy jumpen en feesten!!
ik wil ook heel graag naar australie en nieuw zeeland. alleen zit ik er aan te denken om ipv azie naar zuid amerika te gaan! lijkt het je niet leuker om daar weer naar toe te gaan? voor mij maakt het niet zo heel veel uit (ik wil toch ooit de hele wereld nog over dus maakt niet uit waar ik begin)
het lijkt me ook heel erg leuk om naar tasmania te gaan en fiji!
maar goed kijk maar even en dan hoor ik t wel misschien!
Hoi allemaal!
Ik ga van eind september tot eind februari rondreizen door zuidoost azie! Ik ben een meid van 27 jaar, ook net afgestudeerd (CMV). Ik wil graag n beetje low budget reizen en ben n beetje van go-with-the-flow… Ik heb dan ook niet echt precieze reisplannen maar ik wil graag naar Thailand (waar ik begin), Maleisie, Indonesie, Laos, Cambodja en Vietnam. Maar het kan nog alle kanten op! Ik ga in mn eentje maar mij lijkt het ook leuk om af en toe een stukje samen te doen met n reismaatje. Lijkt t je leuk om eens verder te kletsen, voeg me dan toe op msn of stuur me een mailtje! hedwichveringa@hotmail.com
Groetjes Hedwich
klinkt goed! k ben zelf ook van plan om die kant weer op te gaan maar weet nog niet precies wanneer hangt er nog ff vanaf hoe snel mijn huis verkocht wordt… maar misschien is het leuk om ons msn ff uit te wisselen voor tips of om misschien een stukje samen te reizen. k ben yoran en ben 24 jaar oud groetjes
De landen die jij wilt gaan bezoeken, spreken mij erg aan!
Ik heb zelf nog niet veel gepland, maar ik wilde idg naar Australie en Nieuw-Zeeland. Om daar te duiken, te zwemmen met dolfijnen en veel van de culturen te zien!
Hoi!
ik ben van plan om in november een 3tal weken door thailand te trekken. Ik hou van veel dingen zien, mensen ontmoeten en sporten (duiken!) Het lijkt me leuk om (een deel) samen te reizen of ervaringen uit te wisselen, wellicht tot horens!