Leuk reismaatje gezocht voor Azie-Australie-Nieuw Zeeland! 10/2008-5/2009

Hallo!
Ik ben op zoek naar een leuk en gezellig iemand om samen mee op reis te gaan!
Ik ben Dionne, een meisje van 22 jaar en hou erg van feesten en reizen! Ben al twee keer alleen op reis geweest, een keer 3 maanden naar Guatemala en ben nu net een week terug van twee maanden Thailand en Cambodja.
Het alleen reizen is me op zich wel goed bevallen, maar af en toe is het toch best wel eenzaam en het lijkt me nu dan ook leuk om samen met iemand te gaan. Ik wil graag een heleboel mooie dingen zien en leuke dingen doen (duiken en bungeejumpen staan hoog op m’n lijstje:)) en het lijkt me ook leuk om in Australie nog een paar weken te gaan werken.
Mijn plan is dus om naar Australie en Nieuw-Zeeland te gaan en wil ook graag nog wat van Azie zien.
Ik ben net terug uit Thailand en Cambodja en wil nog graag naar Vietnam en Laos, dus zat te denken om op de heenweg een tussenstop in Thailand te maken en dan van daaruit Laos en Vietnam ‘te doen’ en dan door te vliegen naar Australie en van daaruit naar Nieuw Zeeland.
Ik wilde begin oktober vertrekken, dan een maand Laos en Vietnam, dan drie maanden Australie en twee maanden Nieuw Zeeland en op de terugweg wil ik nog een maand naar Indonesie en Maleisie.
Als je dit ook wat lijkt reageer dan en dan kunnen we misschien wat afspreken om te kijken of het klikt!
groetjes!

PS: Het is natuurlijk lastig om iemand te vinden die precies dezelfde plannen heeft dus als het je bijvoorbeeld alleen leuk lijkt om samen Australie en NieuwZeeland te doen reageer dan ook gewoon! Deze planning is nog lang niet zeker en kan er nog van alles veranderen, het enige dat vast staat is dat ik graag naar deze landen wil en dat het tussen oktober en mei moet zijn!

Heey Dionne,
Ik heb je bericht gelezen en jouw ideeën komen veel overeen met mijn ideeën mbt reizen in Australië. Ik ben Dirk-Jan, 22 jaar en kom uit Ridderkerk. Het lijkt mij ook gaaf om op de heen en/of terugreis iets van Azië te kunnen bewonderen.
Het lijkt me leuk om je eens te spreken, kunnen we een beetje kijken of het klikt. En elkaar onze ideeën verder te laten horen.
Mijn emailadres is: [EMAIL=“Dirkjanberkhout@hotmail.com”]Dirkjanberkhout@hotmail.com

hoop tot gauw, groeten Dirk-Jan

hoi dionne,
kun je contact met mij opnemen via de mail?
lies_nr1@hotmail.com