Australie & NZ eind 2009 begin 2010

Hallo allemaal,

Ik ben Les, jongeman van 24 jaar. Mijn plan is om in januari naar Australie en NZ te gaan. En daar een maand of 5,6 te blijven.
Het lijkt me leuk om dat samen met iemand anders te doen. Hoeft niet de hele periode, kan natuurlijk ook voor kortere tijd.
Ik ga in december eerst naar Azie, daar bezoek ik Thailand en Bali. Vanaf Bali ga ik naar Australie. Als je ook naar Azie wilt mag dat ook uiteraard.

Wat ik allemaal wil zien en doen ben ik nog niet uit. Heb ook nog geen ticket geboekt. Wil het gewoon goed en relaxt hebben. En misschien ook wat werken.

Ik hoor wel of er iemand mee wilt :zon02:

Hoi Les,

Ik ben Lisa en ben 20 jaar. Ik rond dit jaar mijn school af en wil daarna wat van de wereld zien! Heb gehoord dat Australië heel mooi is en zou er graag een keer heen willen!! Vind 6 maanden alleen wel erg lang, lijkt me wel gaaf maar dat wordt waarschijnlijk iets te duur. Hoe ben jij van plan om het te doen, met slaapplaats en vervoer enz? Of weet je dat nog niet?

Groetjes

Hallo,

Ik loop ook met de plannen rond om eind 2009 (oktober ongeveer) naar Australie/Nieuw-Zeeland/Azie te gaan. Weet nog niet precies welke volgorde ik aan wil houden, maar ik wil ongeveer zo’n 4 maanden weg blijven. Waarschijnlijk moet ik dit grote avontuur alleen aan gaan, omdat ik helaas geen vriendin/vriend heb die met me mee kan gaan. Maar het lijkt me leuk om wat mensen te spreken die met dezelfde plannen rond lopen als mij. Ik ben trouwens 23 jaar en kom uit Brabant.

Groetjes Laura

Dag Lisa,

M`n plannen zijn iets anders geworden. Ik blijf als het meezit voor een vol jaar. Moet het wel meezitten met werk vinden. Anders wordt het korter.
Ik ben nog er nog niet uit met vervoer. Of alles met bus, trein, gehuurde auto of misschien wel een auto kopen voor weinig. Ben je minder afhankelijk ook. Slapen op campings/hostels.

Dus ik ga wat lang voor je weg. Wat wel kan is als je er bent in dezelfde periode om voor een tijdje samen te reizen. Waar ik zeker voor langere tijd te vinden ben is Gold Coast :zon02:

Groetjes en veel succes met alles plannen.

Dag Laura,

Heb je al wat plannen met waar je heen wilt in Aus? Beetje een route in je hoofd? Misschien hebben we dezelfde interesses en zouden we een tijdje samen kunnen reizen.

Groetjes Les,

He Les,

Ik heb nog niet echt concrete plannen wat ik allemaal wil gaan doen in Australie/Nieuw-Zeeland en dus ook nog geen route uitgestippeld. Wel wil ik hier heel veel gaan zien, een beetje werken en lekker veel feesten en ontspannen. Ik ga over twee weken naar een informatie bijeenkomst voor backpackers in Australie dus ik hoop dat ik hier meer informatie op kan doen. Het lijkt me iig wel gezellig om veel nieuwe mensen te ontmoeten, dus wie weet kunnen we wel een tijdje samen reizen… Wat zijn een beetje jou plannen?

xxx

Net als jou. Een beetje werken en veel feesten en zien :D. Ik heb wel een route in me hoofd zitten nu. Heb iemand leren kennen die ook een jaar naar Aus. is geweest. Dus ben nu veel info rijker.

Voeg me anders toe op msn. Stuur maar een pm als je wilt.

Waar is die bijeenkomst?

Oooh een beetje dezelfde plannen dan… Ja wat werken om een beetje bezig te blijven en veel feesten en mooie dingen zien. Maar jij hebt dus al veel gave verhalen gehoord over Australie… Ik heb ook al een aantal mensen gesproken die er zijn geweest en als ik hun hoor praten dan krijg ik zo de kriebels!!

Ik kan je emailadres alleen niet echt achterhalen dus dan gaat het toevoegen ook niet echt ;)!! Maar heb je anders ook hyves?? Mijn email is [EMAIL=“laura_strik@hotmail.com”]laura_strik@hotmail.com

Bijeenkomst is op zaterdag 18 april in Amsterdam, zie australianbackpackers.nl

Hallo allemaal,

Ik ben Neline, 22 jaar, en ik ga ook rond dezelfde tijd naar Australie. Ik vertrek 27 oktober naar maleisie, daar blijf ik een paar weken en dan vlieg ik door naar Australie. Ik ben van plan om 3 á 4 maanden in australie te blijven. Ik begin alleen in Darwin en reis dan naar beneden door naar Sydney. Ik ben benieuwd of dit een beetje aansluit op jullie voorkeuren. Ik ben vorig jaar al aan de oostkust en in de outback geweest, dus daar hoef ik niet persé nog een keer heen.

Wat mij aantrekt aan Australie is het grote avontuur en de gezelligheid met andere reizigers. Ik wil een combinatie maken tussen cultuur, strand, feesten en relaxen.

Wie weet kom ik een of meerdere van jullie daar wel tegen!

Heb ook een uitnodiging ontvangen voor a.s. zaterdag.

Heb je trouwens toegevoegd op msn

:dag:

He Neline,

Jou verhalen klinken ook wel erg gaaf. Jij gaat dus beginnen in Maleisie en daarna door naar Australie. Wil je ook nog naar Nieuw-Zeeland of blijf je in Australie? Ik wil ook ongeveer 3/4 maanden weg blijven en wil daar vooral veel mooie dingen zien, een beetje werken, lekker chillen en veel feesten!! Maar jij bent vorig jaar dus ook al geweest? Ben je toe alleen gegaan? Heb jij ook al een ticket geboekt?

Groetjes Laura

Oh jij gaat dus ook naar die informatie dag… Ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen want als het goed bevalt wil ik daarna meteen een ticket boeken!!

Nou spreek ik je snel via msn!!

Groetjes Laura

Leuke tip om te doen in NZ:

Staat gelinkt via:
www.jaappostma.net

Hoi allemaal,

ik zie dat jullie al lang bezig zijn met het plannen van de reis naar Australie… ik ben van plan om eind november richting Australie te gaan, wil in Brisbane starten, dan waarschijnlijk naar boven reizen (Cairns) en dan miss een binnenlandse vlucht naar sydney en daar eindigen. Ik ben van plan om ongeveer 2 maanden te gaan en net zoals jullie veel willen zien, maar ook relaxen en feesten.

Ik las dat Les al wat concrete plannen had en dat jullie naar de info dag zouden gaan. Hebben jullie al tickets geboekt en specifieke plannen gemaakt?

Misschien dat we namelijk wat ideeen uit kunnen wisselen en eventueel een stukje samen reizen?!

Groetjes,
Laura (naamgenoot ;-))