Australie & NZ 2010 iemand?

Hallo allemaal,

Ik ben Les, jongeman van 24 jaar. Mijn plan is om in januari naar Australie en NZ te gaan. En daar een maand of 5,6 te blijven.
Het lijkt me leuk om dat samen met iemand anders te doen. Hoeft niet de hele periode, kan natuurlijk ook voor kortere tijd.
Ik ga in december eerst naar Azie, daar bezoek ik Thailand en Bali. Vanaf Bali ga ik naar Australie. Als je ook naar Azie wilt mag dat ook uiteraard.

Wat ik allemaal wil zien en doen ben ik nog niet uit. Heb ook nog geen ticket geboekt. Wil het gewoon goed en relaxt hebben. En misschien ook wat werken.

Ik hoor wel of er iemand mee wilt :zon02:

Nou hallo :chin:

Wij zijn twee meiden (19 en 20) die óók toevallig toevallig naar Aussie en Nieuw Zeeland gaan. Ons plan is om 8 oktober te vertrekken naar Bangkok, daarop volgen Hong Kong, Australie, Nieuw Zeeland en San Francisco. We willen graag met kerst en oud&nieuw in Sydney zijn, een autootje kopen en dan héél Aussie rondtrekken en hier en daar wat werken.

We vinden het natuurlijk leuk als we wat gezelschap hebben voor onderweg.

Groetjes,

Angela & Jahmila :chin:

Hallo,

Dat is nog is een reis zeg. Jullie zijn dus met kerst in Australie. Hoelang blijven jullie dan nog in Aus. en NZ? Ik ben als het goed is in januari in Australie.

Groetjes Les, :zon02:

Wij blijven 6 á 7 maanden in aussie… Dus tot ong. halverwege juli. In Nieuw Zeeland zijn we tegen die tijd al geweest… van ongeveer 6 november - 20 december :stuck_out_tongue:
weet je al waar je wilt beginnen in Aussie, welke kant je op gaat reizen en wat je wilt zien? (oost of west?)

greetz :chin:

Ik dacht zelf om te beginnen in Melbourne. Wat ik allemaal wil zien en doen ben ik nu allemaal aan het uitzoeken. Wel denk ik dat ik een keuze moet maken tussen Oost kust of West kust. Wordt anders veel reizen en weinig zien.
Zijn er jullie er al grotendeels uit wat jullie route wordt?

Ik bne trouwens benieuwd op wat voor ticket jullie reizen. Zo`n jaarticket met je stop overs al doorgegeven of reizen jullie met enkeltjes?

Groetjes,:dag:

Hee =)

Nu is het plan om gewoon een rondje te maken, maar misschien is dat wel te hoog gegrepen :smiley: Ik wil eigenlijk gwn álles zien!

Wij nemen een around the world ticket, en boeken daarbij zelf nog een retour NZ - OZ, omdat we die 2 met zo’n ATW-ticket niet kunnen combineren. Als het zo geweldig is en het blijkt dat we tijd te kort hebben, komen we gewoon nog een keertje terug :smiley:

Greetz