Hai allen!
Rond november ben ik van plan een mooie (lange) reis te gaan maken. Het liefst zou ik eerst Azië ontdekken (Thailand), een relax, duik- en surfvakantie aandoen op Bali (of ergens anders) en vervolgens verder reizen naar Australië of Nieuw-Zeeland waar ik vervolgens werk en reizen zou willen combineren… Het liefst zou ik samen gaan reizen met iemand met (ongeveer) dezelfde ideeën… (Ik sta zeker open voor wijzigingen of suggesties;))… Dit hoeft natuurlijk niet voor de hele reis te gelden, maar het lijkt me in ieder geval erg prettig en gezellig om samen te starten en wie weet! Ik ben 23 jaar, vorig jaar afgestudeerd, spontaan, sportief en heb zin in een nieuw avontuur! Wanneer je ongeveer dezelfde ideeën hebt: stuur een bericht!
Hey Yvonne,
Je berichtje spreekt me wel vooral
Het stukje australie maar azie klinkt ook niet verkeerd.ik wou eerst naar azie om te gaan reizen maar heb me toch bedacht en nu wil ik naar the ozz om te gaan werken en reizen.maar nu ik je berichtje lees zou ik dat ook wel willen combineren.
Ik ben trouwens robbert 23 jaar uit Rotterdam en wil eind dit jaar vertrekken!!en het avontuur aan te gaan.
Als je het wat lijkt hoor ik je wel
Via Wereldwijzer app