op zoek naar reisgenoot

hallo allemaal ik ben robbert uit rotterdam,ik ben opzoek naar een leuk reismaatje voor zon twee maanden kan ook iets korter of langer,
ik zou graag via azie naar australie willen reizen om daar langs de oost kust te reizen en misschien nog door te vliegen naar new zeeland!!!in azie zou een cursus duiken willen doen op een olifant rijden en veel van de natuur zien… veder heb ik nog niet echt een plan gemaakt dus ideeën zijn welkom.
als er iemand is die dit wel aanspreek dan hoor ik het wel,

Hey ik ben Jeroen.

Je idee spreekt me zeker aan ik wil ook naar Azië reizen en daar veel zien en doen. Ik heb het idee om eind 2014 begin 2015 te gaan.
En dan ongeveer 3 maanden. Australië lijkt me ook super vet. Wanneer zou jij willen gaan?

Laat maar wat weten!!

Hey,ja ik wil ook eind dit jaar naar azie gaan maar ik zit nog te twijfelen tussen een paar manden azie of een jaar australie en dan werken tussen door…

Via Wereldwijzer app

Hey, oké dus de reis periode komt wel overeen. Werken zie ik sowieso niet zitten maar als je besluit om toch voor Azië te kiezen laat het dan weten misschien kunnen we wel samen gaan.

hey jeroen,
ik denk toch dat het azie word,maar waar woon je en hoe oud ben je en heb je al ideeën waar je allemaal heen wilt?
gr rob

Hey Robbert,

Ik ben 20 jaar en woon in Bussum. Mijn idee is om te beginnen in Singapore en dan naar boven reizen door Maleisië en natuurlijk langs Kuala Lumpur vanaf daar zou ik het National park Taman Negara willen zien en vanuit daar naar Cameron Highlands en dan verder naar boven via Langkawi, Krabi en Phuket verder naar boven door Thailand naar Bangkok verder naar Cambodja Phnom Penh verder naar Thailand Ho Chi minh city en dan verder door Thailand. Dit is een beetje globaal hoe ik het zou doen.

Natuurlijk ook nog langs heel veel andere bijzondere plekken. Ben zeer flexibel dus als het anders loopt vind ik het ook goed.

Ben benieuwd hoe oud jij bent? En hoe jij het zou willen doen? Ik hoor het graag.

Gr. Jeroen