Reisgenoot gezocht september/oktober 2011

Ik zit er hard over te denken om aankomend jaar september/oktober (mischien later, ligt eraan hoe snel ik 3300 euro op mijn rekening heb ) naar Australië en mischien ook Nieuw-Zeeland te gaan. Aangezien vrienden niet dezelfde ambitie hebben en ik niet alleen wil gaan, zoek ik nog iemand die met mij mee wil :slight_smile: Om samen het avontuur aan te gaan.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel :wink:

Groetjes!

Mischien moet ik wat meer vertellen over mijn plannen,

Ik ben van plan om (als het mee zit) met de jumbo jet van activity international te gaan :slight_smile: Zodat de 1e weken dan geregeld zijn en dat je mensen hebt om op terug te vallen :slight_smile: Na die periode heb ik nog geen idee wat ik wil doen. Ik heb nog geen route uitgestippeld van waar ik allemaal heen wil, want dat wil ik het liefst samen met een reisgenoot uitvogelen :slight_smile:
Ik wil natuurlijk wil zoveel mogelijk zien en alles mee maken van ‘‘The Australian way of life’’ Ook lijkt me het wel mooi om ook nog naar Nieuw-Zeeland te gaan of Azië ofzo :slight_smile: Als ik dan toch onderweg ben :slight_smile: haha!

Ohjah, ik ben van plan om minimaal 6 maanden en maximaal 12 maanden te gaan :slight_smile:

Heey Mahaloo,

Zelf zat ik ook te denken aan zo’n jumbo reis. (Dus wie weet dat we met de zelfde vlucht straks gaan) Ideaal dat het begin dan beetje geregeld is en daarna zelf op pad. Voor mijn reis zit ik meer aan zo’n 2 a 3 maanden te denken maar moet verder ook nog even kijken hoe en of wat.

Wat zijn je ideeen te doen in nieuw-zeeland en azie of nog niet verder daar een idee over?

Groeten, Roos

Hey Roos,

Idd! Het is wel makkelijke als het allemaal geregeld is (vooral in het begin, als je nog niemand kent enzo) Ik weet ook nog niet echt hoe lang ik wil gaan. Ik heb wel een max. van een jaar, maar dat is niet gezegd dat ik ook echt een jaar ga.

Weet nog niet echt wat ik daar wil gaan doen, maar het lijkt me wel heel leuk om bijvoorbeeld op de ‘terugweg’ een aantal weken door Azië te trekken :slight_smile:

Weet jy al een beetje wat je wil gaan zien en waar je naartoe wil gaan enzo?

Yo yo,
Ik zit ongeveer met hetzelfde mahaloo! Wil ook iig een half jaar tot een jaar. Maar dat is maar afwachten hoe dat loopt.
NZ zou wel een grote plus zijn om ook te doen, azie ben ik deels geweest (japan/china) maar goed das voor later :stuck_out_tongue:

Reisplanning is nog niet echt van toepassing, iets wat ik grotendeels ‘on the fly’ wel zie goedkomen. Wel wil ik ook wat gaan werken maar dat kan in elk moment van het jaar wel:P