Hallo daar! 
Ik ben van plan om half januari naar Nieuw zeeland te vertrekken. Daar wil ik ongeveer 3 maanden blijven en daarna zou ik nog een maand naar Australie willen en eventueel naar Fiji. Ik wil vooral rondreizen, wandeltochten maken en kajakken, raften… vanalles. Lowbudget reizen is het plan, lekker van hostel naar hostel, werken hoeft niet per se, maar is niet uitgesloten en is misschien juist wel een leuke ervaring. Evenueel gaat een vriendin van mij de eerste maand mee, maar daarna ben ik alleen, dus laat het weten als je het leuk vindt om mee te gaan! Ik heb nog geen route uitgestippeld, dus alles is nog mogelijk!!
Groetjes Angelique (23 jaar)
hoi
ikga van 19 sept tot19 nov naar indonesie en van19 november tot 16 febr naar australie en dan een maandje newzeeland of eest naar new zeeland en dan …
bij mij staat dat ook nog vrij
ik ben een 32 jarige jongen
die ook low butget gaat
heb je al iemand gevonden?
groetjes jeronimo
Hoi!
Ik heb gister gehoord dat m’n vriendin de eerste maand met me meegaat, dus misschien gaan we dan met een auto rondreizen in Nieuw zeeland, dat is nog allemaal niet zeker, maar ik ben dus pas vanaf 16 februari ongeveer op zoek naar een reisgenootje, omdat ik vanaf dan alleen reis… en dan ben jij alweer naar huis begrijp ik ? 
Groetjes Angelique
en wat voor een leefdtijd moet je reis genoot hebben?
Ongeveer tussen de 23 en 30 jaar 
zin in een maandje australie bali tasmanie of new zee land dan op 15 maart ga ik weer twerug naar nederland
Ik ben van plan om t/m half april ongeveer nog in nieuw zeeland te blijven, dus ik weet niet of dat klopt met jouw plannen? Ondertussen heb ik ook nog iemand anders die misschien wel mee wil reizen, dus dat wil ik ook nog even afwachten, misschien kunnen we samen