Al een tijdje wil ik heel graag na mijn studie (Pabo) voor ongeveer 6 maanden op reis. :wereld:
Het leukste lijkt me om Australië, Nieuw-Zeeland en Azië te bezoeken. Maar ik sta ook open voor andere landen!
Verder heb ik nog niet veel gepland en moet ik me nog meer gaan oriënteren.
Het enige wat ik wel heel graag wil is duiken,zwemmen met dolfijnen en veel cultuur zien.
Ik zal me even voorstellen:
Een eerlijke en spontane meid van 22 jaar. Op dit moment geef ik vijf dagen les op twee scholen in Rotterdam.
Ik hou van sporten, uitgaan, shoppen en lezen. Verder ben ik flexibel en wil ik niet teveel plannen. Als het ergens erg mooi is wil ik ook langer kunnen blijven.
Tips zijn ook altijd welkom!
Ik zoek:
Een reisgenote rond dezelfde leeftijd, die gezellig, betrouwbaar en flexibel is. Komen bepaalde punten overeen reageer dan!
Met meerdere mensen op reis gaan vind ik ook prima!
Vertrek reis: september,oktober, november, december 2008.
Hej hej, volgens mij heb ik meer berichtjes gezien van je op dit forum. Heb je al een beetje een idee van wat je wilt gaan doen en wanneer en waar?
Zelf ga ik vanaf augustus tot en met eind december naar indonesie, maleisie (misschien twee weekjes filipijnen) en thailand en dan misschien nog cambodja.
indonesie, maleisie en thailand staan iedergeval vast. Heb ik nog genoeg geld over dan wil ik graag voor de jaarwisseling naar australlie (sydnney) of nieuw zeeland om het nieuwe jaar te vieren en nog een maand door reizen. Als je het wat vind om (een stuk) mee te reizen, stuur dan een prive berichtje. Dan kan ik je gelijk ook wat meer over mijzelf vertellen
anders heel veel succes met het vinden van een reisbuddy!
Ik heb plannen om eind sept of begin okt. richting azie te gaan. Mijn voorkeur is thailand, vietnam, cambodja, laos en maleisie. Ik wil begin febr. weer terug komen. Of het lukt om alle landen te gaan bezoeken weet ik niet. Ik zie wel. Het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen. Zeker de eerste weken. Ik ben erg flexibel, hou van cultuur, natuur, activiteit, gezelligheid, ook een dagje relaxen vind ik prima.
Bij bijna alles wat ik in je verhaaltje lees denk ik: hé dat wil ik ook! Vooral dat over duiken, dolfijnen en cultuur!
Ook ik ben van plan eind dit jaar te vertrekken met als hoofddoel Nieuw-Zeeland om daar werkend rond te reizen. Maar eerst wil ik nog een stop in Azië maken (waarschijnlijk Beijng) en ten slotte nog naar Amerika.
Verder ben ik gezellig, betrouwbaar en flexibel alleen nog geen 22 ik ben namelijk 18.
Ook ik ben nog op zoek naar een reismaatje voor de hele of een deel van de reis.
Mocht je meer willen weten dan laat maar iets horen!
duiken, dolfijnen en cultuur kom je allemaal tegen in azie
maar ook zit er over na te denken om na mn reis in azie nog even richting nieuw zeeland te gaan en mocht het met het budget niet helemaal lukken… ook wat te werken tussen de trips door in nieuw zeeland… allemaal weer erg leuke ervaringen!
wanneer wil je dan precies gaan irene?
Nou het staat nog niet helemaal vast. Maar ik zal wel met een buffertje erheen moeten. Heb momenteel namelijk nog niet genoeg geld. Ik wil dus in principe wel eerst flink aan het werk om toch met een bepaalde zekerheid daar naar toe te kunnen.
Ik heb al wel heel leuk wat adresjes van mensen waar je eventueel zou kunnen werken etc. Wanneer studeer je precies af? Ik probeer juli anders september. Heb je hiervoor nog een andere opleiding gedaan?
He larisa
Ik zit te denken om rond november in Nieuw Zeeland aan te komen… Daarvoor nog een maandje ofzo in Azie.
En inderdaad af en toe daar werken, mensen leren kennen en dergelijke!
Groetjes Irene
Ik vertrek 18 augustus voor 7 weken naar zo-azie en vervolgens 4 maand australie. Heb je inmiddels al wat gepland? Misschien kunnen we dan een deel samen reizen.
Ik heb dezelfde plannen, Australie, Nieuw-Zeeland en Azie. Misschien op de terugweg ook langs Canada en USA waar ik veel familie heb wonen. Ik wil rond november weg, ook voor een half jaar ongeveer en zoek ook nog een reismaatje! Mijn ouders zijn dan wat meer gerust gesteld! Haha!
Ik wil inderdaad gewoon veel zien, leren duiken en surfen en voor de rest feesten, mensen ontmoeten en misschien ook af en toe werken. Ik wil niet te veel plannen maar een beetje op me af laten komen.
Ik ben 22, woon in Amsterdam, ben afgestudeerd HBO. Check anders even mijn hyves elenik.hyves.nl
Laat me maar even weten of je al iemand hebt gevonden enz enz.
Is het niet zo dat er tegenwoordig niet meer gewerkt mag worden in nieuw zeeland?
althans dat heb ik begrepen van vrienden.
in dat geval misschien toch maar australlie nadat ik in zuid oost azie ben geweest. meer mensen die rond eind december in australlie zijn?