Al een tijdje wil ik heel graag voor ongeveer 6 maanden op reis.
Het leukste lijkt me om Australië, Nieuw-Zeeland en Azië te bezoeken. Maar ik sta ook open voor andere landen!
Verder heb ik nog niet veel gepland en moet ik me nog meer gaan oriënteren.
Het enige wat ik wel heel graag wil is duiken,zwemmen met dolfijnen en veel cultuur zien.
Ik zal me even voorstellen:
Een eerlijke en spontane meid van 22 jaar. Aankomend schooljaar ga ik vijf dagen werken op een basisschool. Eerst even een jaar sparen om daarna op avontuur te gaan!
Ik hou van sporten, uitgaan, shoppen en lezen. Verder ben ik flexibel en wil ik niet teveel plannen. Als het ergens erg mooi is wil ik ook langer kunnen blijven.
Ik zoek:
Een reisgenote rond dezelfde leeftijd, die gezellig, betrouwbaar en flexibel is. Komen bepaalde punten overeen reageer dan!
Met meerdere mensen op reis gaan vind ik ook prima!
Ik ben me ook aan het oriënteren voor een reis precies rond die periode!
Misschien kunnen we eens mailen?
Ik ben juli 2009 afgestudeerd aan de SPH en voordat ik echt fulltime ga werken wil ik graag wat van de wereld zien. Maar om nou helemaaaal alleen op het vliegtuig te stappen vind ik net iets te eng
Je berichtje spreekt me heel erg aan. Ik zit er al heen lang aan te denken om eens voor een langere tijd op reis te gaan en zou dan ook graag iig naar Australie gaan.
Ik werk zelf fulltime als juf op een basisschool en heb gewoon een vast contract. Ik wil iig dit jaar vol maken, maar misschien dat ik dan wel graag op reis zou willen gaan.
Ik ben net als jij 22 jaar en houd van zo’n beetje dezelfde dingen als jij. Lekker shoppen, uitgaan lezen en plezier maken, dan heb ik het naar mijn zin.
Ik ben 24 jaar en heb net 3 maand door Canada gereist.
Nou wil ik volgend jaar meer gaan reizen, nu zit ik een dubio… een vriendin uit Finland wil graag naar Nieuw Zeeland maar ik wil ook graag naar Azie. Wel rond aug/sept/okt/nov.
Als er iemand is die een reisgenoot kan gebruiken mail me maar: [EMAIL=“j_vschaik@hotmail.com”]j_vschaik@hotmail.com