Reisgenoten gezocht voor Australie

Hoi hoi

Mijn plan is waarschijnlijk om ongeveer in september/oktober een paar maanden naar australie te gaan… weet nog niet precies hoe lang maar dat zie ik wel tegen die tijd!
Ik zou heel graag samen met iemand gaan want ik vind het eerlijk gezegd toch wel een klein beetje eng om alleen te gaan…

Zelf heb ik helemaal nog geen plannen gemaakt maar ik ben overal voor in en ga me de komende tijd ook wel even voorbereiden…
ben spontaan, gezellig, sportief en 23 jaar oud! dus voor degene die ook iemand zoeken om een paar maandjes gezellig op reis te gaan… stuur maar een reactie of stuur even een krabbel op mijn hyves!

groetjes sanne veerman

Hoi Sanne,

Zelf ben ik ook op zoek naar een reisgenote.Ik zou ook heel graag naar Australië willen!!

Ik ben zelf ook 23 jaar en ben leerkracht op een basisschool in Rotterdam.
Verder ben ik erg flexibel, sportief en hou ik van uitgaan. (Vooral grote feesten)

Wat ik heel graag in Australië zou willen doen is duiken. Ik heb zelf mijn brevet gehaald.
Hoe kijk jij daar tegenaan?

Ik hoop wat van je te horen,

Stephanie

heey
Nou eerlijk gezegd wil ik veel doen daar maar ga ik helaas niet duiken…
het lijkt me wel leuk om te doen maar dat vind ik gek genoeg heel eng en dan kan je inderdaad
ook het best al je duikbrevet halen van te voren!
hoeft trouwens geen probleem te zijn maar als je liever met iemand gaat die wel wil duiken dan snap ik dat volkomen…

groetjes sanne