Na lange relatie (inmiddels alweer een jaar over) en 8 jaar werken en al vele reizen gemaakt te hebben blijft het knagen: paar maanden reizen door Australie en Nieuw Zeeland! En dat gaat dus ook gebeuren dit jaar. Wanneer? Hoe lang? Geen idee! En dat maakt het zo relaxed. Gaan, en verder zie ik wel. Maar geen zin om al die maanden alleen te gaan.
Even kort wie ik ben:
Vrouw, 33, woon in Utrecht maar ga verhuizen naar Amsterdam, ben afgestudeerd in '98, werk in de marketing/communicatie en events, zelfstandig, relaxed, modern. Hou van gezelligheid, stappen en ben zeer geinteresseerd in mensen en verschillende culturen.
Heb gereisd door Mexico, Cuba, Thailand, Vietnam en Cambodja.
Wil relaxed reizen door Australie, liefst samen met een meisje/ vrouw van eind 20, begin 30. Paar maanden, in overleg. Niet teveel geld uitgeven maar ook zeker niet low budget. Wie weet; als het geld op is kunnen we altijd nog ‘ergens’ werken. We hoeven niet al die maanden aan elkaar vast te zitten. Ik wil de mogelijkheid hebben te gaan en te staan waaar ik wil en mijn reisgenote die mogelijkheid ook bieden. Wellicht kunnen we samen gaan, elkaar tussendoor weer ontmoeten? Ik hou alles open. Reageer maar en we zien wel. Als het klikt kunnen we de invulling bepalen.