Mijn naam is Annemiek, 26 jaar oud en wil graag 6 weken gaan backpacken door Nieuw-Zeeland. ik ben van plan om begin oktober te gaan.
Het lijkt me leuk om met iemand samen deze reis (gedeeltelijk) te gaan maken.
Wie droomt er ook van om naar Nieuw-Zeeland te gaan en wil met me mee?
Op dit moment heb ik m’n ticket nog niet geboekt, maar zit ook voor 8 oktober te kijken. Ga je met Malaysia airlines en hoe lang ga je rondreizen in Nieuw-Zeeland?
Leuk wanneer je ook vertrekt op 8 oktober! Ik vlieg met British airways, vlucht van 19.10 uit mijn hoofd. Ik verblijf in NZ tot 30 oktober en dan ga ik door naar Australië waar ik 12 dagen verblijf aan de Oostkust.
Dit is voor het eerst dat ik alleen op reis ga, wel een beetje spannend maar super veel zin aan. Jij al vaker alleen op reis geweest? Ben je net klaar met de studie dat je op reis gaat? Of kon je van je werk uit 6 weken vrij krijgen?
Ik ben overigens 29 jaar en houdt van gezelligheid, kan enorm genieten van kleine dingetjes, de natuur, strand en natuurlijk een borreltje.
Hartstikke leuk dat jullie elkaar al gevonden hebben, dat gaat vrij vlot hè via deze site, leuk! Mijn idee was er ook van tussen te gaan halverwege september, evt begin oktober en Australie en Nieuw Zeeland klinkt super. Ik ben een keer eerder naar Afrika geweest met een projectgroep, maar backpacken is nieuw en lijkt me fantastisch avontuurlijk. Moet nog wel wat survival programs kijken :p. Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, maar hou graag een beetje contact!! Ik ben wel iets jonger (as sept 23 jaar), vorig jaar afgestudeerd en een jaartje hier en daar gewerkt, maar mijn draai nog niet gevonden. Heb ontzettend veel zin om weg te gaan, maar wil ook werken in Australië om de kosten enigzins te dekken. Ben echt een gezelligheidsmens en zou graag de belevingen delen. Ben benieuwd naar jullie plannen.
He meiden,
Vandaag heb ik m’n ticket geboekt en vertrek ook op 8 oktober maar dan met Malaysia airlines.
@ Annemarie. Het is voor mij de eerste keer dat ik alleen aan een reis begin. Twee jaar geleden ben ik een paar maanden naar Australië geweest en heb 1 maand alleen gereisd. Ik heb het geluk dat ik 6 weken vrij kan krijgen, echt ideaal. Jij kon ook zolang weg van je werk? Lijkt me gezellig om in Auckland af te spreken!
@ Mirjam. Leuk dat je ook naar Australië/Nieuw-Zeeland gaat! Het backpacken is erg leuk en avontuurlijk, je komt zoveel mensen tegen! Mijn plan is om 6 weken rond te gaan trekken over het noorder- en zuidereiland. In eerste instantie met de bus, maar met een camper lijkt me ook wel wat vanwege de vrijheid! Ik ben benieuwd of je in die periode ook naar NZ gaat!
Ook ik heb het plan om in september en oktober naar Australie te gaan.
Mijn ticket is nog niet geboekt maar ben me wel aan het orienteren op dit moment.
Ik heb al wel wat reiservaring maar ben nog nooit alleen op reis geweest vandaar dat het toch wel fijn is om contact te hebben met andere met ongeveer dezelfde plannen.
Is het voor jullie alledrie de bedoeling om ook naar Australie te gaan?
En klopt het dat twee van jullie op 8 oktober vliegen?
Sjonge wat leuk dit… Super Hannah dat je ook reageert! Als ik naar Nieuw Zeeland ga, zou ik ook graag door naar Australië willen. Ik twijfel nog tussen India en zuidoost Azië en jullie avontuur. Wanneer zou jij weg willen? Ik zou al iets eerder weg kunnen. Waar wonen jullie? Zou het leuk vinden een keer real life van alles te bespreken. Heb beperkte mogelijkheden tot internet, dus kan niet elke dag even kijken of reageren.
Het lijkt mij ook leuk en handig om een keer af te spreken om zo wat dingen te bespreken. Wat vinden de anderen daarvan?
Wat zou een goede centrale plek zijn?
Goed idee! Kom maar met een voorstel. Ik woon in de buurt van Zwolle.
Jullie? Kunnen we dan onze reisplannen naast elkaar leggen en alvast in de vakantiestemming komen>>>. Heeft iemand van jullie facebook? Misschien kunnen we dan via facebook verder kletsen ipv dit forum wat ik niet elke dag raadpleeg.
Leuk om binnenkort een keer af te spreken en ben wel benieuwd naar jullie reisplannen! Ik woon vlakbij Amersfoort, dus Zwolle is voor mij prima. Zie voor m 'n Facebook de volgende link: Redirecting...
Hannah, ik ga niet naar Australië omdat ik daar al eens geweest ben, maar ik kan je/jullie natuurlijk wel allerlei tips geven
Wat super fijn. Ik woon namelijk ook in de buurt van Zwolle, dus helemaal ideaal. Ben heel benieuwd en heb er nu al zin in.
2 of 3 augustus? Heb geen facebook, dus hoop dat jullie hier nog even willen kortsluiten of via de mail.
Handig dat jullie allemaal bij elkaar in de buurt wonen! Ik alleen niet, ik woon in Leiden… maar ik heb wel facebook en zal jullie even toevoegen. En op zich is even reizen ook geen probleem… maar dan is een weekend wel het handigste voor mij zodat ik niet ´s avonds na mijn werk nog die kant op moet.
Leuk, volgens mij zou ik zaterdagmiddag (eind van de middag) wel kunnen. Ik ken Zwolle niet dus in de buurt van het station afspreken is voor mij het handigste.
Hallo allemaal,
en, hoe was jullie afspraak? Ik zou me graag ook nog bij het groepje voegen! Ik ga van 15 september tot 29 oktober naar NZ. De eerste 3 weken naar het Noorderijland en de laatste 3 weken naar het Zuiderijland. Wie weet, kunnen we een keer afspreken en samen op reis?
Het is voor mij de eerste reis die zo ver weg is. Ben nog nooit buiten Europa geweest, maar wel binnen Europa veel gereist.
Ik ben trouwens 25 jaar oud en bijna afgestudeerd!
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Jana