Hey hey,
Ik ben Tom en ik ben op zoek naar een reisgenoot / reisgenote die samen met mij voor 4-6 weken wil backpacken in Nieuw-Zeeland! Ik wil graag in november die kant op gaan, dus let me know als je interesse hebt :backpack:>>>:vrede:
Ik ben een sportieve, sociale jongen die op zoek is naar avontuur en van een echte levensgenieter is!
Groeten, Tom
Hi Tom! Nieuw Zeeland staat ook hoog op mij lijstje van ´ waar ik nog naar toe zou willen ´ …
Wat zijn je plannen? Qua reizen/regelen/backpacken ben ik écht nog een groentje haha, maar wauw wat klinkt dit tof.
Heb je enig idee wat je er financieel ongeveer voor over moet hebben, max 2 maanden daarzo?
Ben trouwens 22…
Hi Celine!
Leuk om van je te horen. Mijn plannen zijn om van het noorder eiland naar het zuidereiland te reizen, het liefst met een auto en dan gewoon van hostel naar hostel. Ik wil eigenlijk alle hotspots daar wel bezoeken, dus ik wil eigenlijk wel zo’n 4-6 weken weg en dat heb je denk ik ook wel nodig. Ik ben op zich ook nog wel een groentje als het op backpacken aankomt ;-).
Financieel verwacht ik dat het tussen de 4000-5000 euro kost, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug.
Ben trouwens wat ouder…31.
Hoi Tom!
Ook ik heb zeker wel interesse om NZ te bezoeken. Staat al enige tijd hoog op mijn lijstje… Ook de duur van de trip spreekt me zeker aan!
Zou je me misschien kunnen toevoegen op facebook? Kunnen we verder spreken…
Stuur me maar een PM 
Groetjes
Kirsten
Hey Tom,
Je bericht spreekt me heel erg aan! je idee over manier van reizen enzo, maar ook je instelling (wat denk ik ook niet onbelangrijk is!).
Ben zelf ook actief op zoek naar een reisgenoot voor het najaar en zou ook in die periode een week of 6 naar Nieuw Zeeland willen.
Het lijkt me leuk om eens verder te praten en ideeën uit te wisselen.
Ik ben trouwens 29 en woon in Breda.
Verder heb ik nog niet veel ervaring met zelf rondtrekken/reizen, maar heb wel een aantal mooie groepsreizen gemaakt.
Het lijkt me leuk om iets terug te horen!
Groetjes,
Sanne
Hey!
Ik wil in februari 2016 4-5 weken naar Nieuw-Zeeland gaan. Als er mensen zijn die dan ook willen gaan, laat maar weten! Ik wil ook het zuider en noordereiland zien. Verder staat nog alles open.
Groetjes Evi (29 jr)
Hey mensen,
Ik ben zelf begin dit jaar naar NZ geweest. Ik moet nog even weer sparen voordat ik weer kan gaan
Maar mochten jullie nog tips of hulp willen, let me know
Ik heb zowel het Noorder- als Zuidereiland bezocht in een totaal van 12 weken, dus vraag maar raak!